10 minuter svincool racing!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jag ska få stå och snygga mig vid ingången till Varbergs stolta Sparbankshall när stadens stolthet WIC 85 ska spela SM-kvartsfinal fram i mars. JAG BLEV TILLFRÅGAD om jag hade lust att stå "så det blev lite spektakel och kul!"

Så, jag tänkte, bildkanon eller 50 tums tv, och så kör man en apcool roadracingfilm som backdrop till mig och min bike. Tänkte mig en filmslinga på 10 minuter som gick om och om igen. Har sedd någon vinjett till BSB som ju bara var sååååå cool med fren muzik å så...

Är det någon som har något tips? Man skulle kunna köra "Faster" men det är lite mycket prat emellanåt å så.. Högupplöst ska det ju vara åxå

Hjälp mig please!

Om Du är lite hemma i Adobe Premiére el.dyl så är det ju bara att börja klippa ihop det fräckaste av det fräckaste ... tex ur Faster!!!

Polaren gjorde en musiksatt rulle om vår förra säsong och det blev jävligt bra:tummenupp Det finns ju en viss motorsport-torrent-tracker som man inte får nämna på nätet ... där finns allt du behöver!

Klipp ex in BBC's kommentatorer när de få pungkläm under valfri MotoGP-start till en av dina egna starter (om du har det på film).

\m/

Om Du är lite hemma i Adobe Premiére el.dyl så är det ju bara att börja klippa ihop det fräckaste av det fräckaste ... tex ur Faster!!!

Polaren gjorde en musiksatt rulle om vår förra säsong och det blev jävligt bra:tummenupp Det finns ju en viss motorsport-torrent-tracker som man inte får nämna på nätet ... där finns allt du behöver!

Klipp ex in BBC's kommentatorer när de få pungkläm under valfri MotoGP-start till en av dina egna starter (om du har det på film).

\m/

Att bli lite hemma i Adobe premijär känns lika enkelt som att bygga ett kärnkraftverk.... Min förhoppning var att någon redan gjort en cool snutt som jag kunde låna!:)
Men visst, man är väl inte för gammal för at:) lära! eller...:)

Tack för tipset!:tummenupp

Men visst, man är väl inte för gammal för att:) lära! eller...:)

Nej för fan, hela hojåkandet/kapa tider osv, bygger ju på det ... (så, så får det inte vara)

Ett konkret "färdigt" klipp kan annars vara BBC's summering av MotoGP-08. Tar man avsnittet från Laguna Seca såfinns det action. Har du nån FTP el.dyl. kan jag ladda upp den!

\m/

Nej för fan, hela hojåkandet/kapa tider osv, bygger ju på det ... (så, så får det inte vara)

Ett konkret "färdigt" klipp kan annars vara BBC's summering av MotoGP-08. Tar man avsnittet från Laguna Seca såfinns det action. Har du nån FTP el.dyl. kan jag ladda upp den!

\m/

Fast det beror ju lite på hur gammal man är......

Och, vad är FTP?:confused: :va

klart som fan du ska ha ett varv IOM TT.. har för mig att det va martin finnegan (R.I.P) eller nån annan av dom hjältarna som spelade in en riktig bombrepa onboard, har på datorn hemma, kan bränna ut på en CD åt dig om du vill ha (har för segt internet för att ladda upp tyvärr)...

Här finns alla Superbike racen förra säsongen, både fulla race och highlights.

Antingen kan du ju använda ett program som kan rippa streamade videos så sätter du ihop en egen skiva.

Har du internetuppkoppling på plats kan du ju streama direkt och koppla en bärbar dator till en större tv.

edit; där finns ju också superstock och supersport racen :)

Last edited:

Antingen kan du ju använda ett program som kan rippa streamade videos så sätter du ihop en egen skiva.

Har du internetuppkoppling på plats kan du ju streama direkt och koppla en bärbar dator till en större tv.

edit; där finns ju också superstock och supersport racen :)
Nu glömmer du att det är Mozz som du skriver till, rippa kanske han reder ut vad det betyder, streama för Mozz är lika med att ligga i baksuget, helst då med en ljusblå Transvestit bakom en fet tradare.

Nu glömmer du att det är Mozz som du skriver till, rippa kanske han reder ut vad det betyder, streama för Mozz är lika med att ligga i baksuget, helst då med en ljusblå Transvestit bakom en fet tradare.

Kan du översätta till honom på gammelsvenska då? ;)

Bränn en färdig CD eller lägg det på USB och ge det till Mozz, där har du teknikgränsen.

Nu börjar ni prata ett språk jag förstår!!! Och gärna med fren musik till!!! Skickas till
Magnus Mossberg
Oskarsdalsgatan 7
43245 Varberg
Så bjuder jag på kaffe och tårta när ni vill!:)

Det där är väl inte i fet upplösning. Eller?:confused:

Stort grattis iaf! Kul när hojåkare blir uppmärksammade sådär :tummenupp

Jättekul ska det bli!:)

Last edited:
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park