04 G1k vs Viper GTS Twin Turbo

Brutal bil :yoparty

Krävs alltså så mycket trim av en supersportbil för att hänga av en orginal sporthoj :fyllisar

Länge leve MC !

Håller på att tankar nu med runt 80 kb/s... väntar spänt på vad som erbjuds här! Ska bli ball! :)

EDIT: Hmm... man fyller ju 18 nu till sommaren. Kanske skulle skaffa bil, typ viper.... :tungan :yoparty

Last edited:
Kay skrev:
Mest chockerande må vara killens skinnställ... :3freak

Nope, mest chokerande var att han var amerikan och ägde ett skinnställ. Som han dessutom använde :jisses Den killen lär ju vara ensam om det i sin delstat iaf :D Inte för att jag bryr mig för fem öre egentligen, vill dom skrapa sönder sig så är det deras problem. Men det kändes ganska ovant att se en amerikan med skinnställ i en film man laddat ner från nätet :fakta

Bilen gick sjukt bra, fan vilken rolig leksak :banana

OBS! Om alla skinnställ i USA ser ut som killens i filmen så har jag full förståelse för att man hellre chansar och kör utan :3freak :lol

Arctic#1 skrev:
Men Swedie då?? drømmer du om bilar? tvatta munnen i såpa med en enaste gång :(
Jag kör sönder alla bilar jag kommer åt... råka burnt i 20km/h (enligt mätaren) när jag stod på 5k varv på 4ans växel i en snödriva. Lukta inte så gott. Skulle göra samma sak med den där bilen. Lätt.

Swedie skrev:
Jag kör sönder alla bilar jag kommer åt... råka burnt i 20km/h (enligt mätaren) när jag stod på 5k varv på 4ans växel i en snödriva. Lukta inte så gott. Skulle göra samma sak med den där bilen. Lätt.

Inte köra i snö med viper, spec inte med turbo :fatta! :gnissla :tummenupp

äggstremt het bil, så snykt med vita streck aszfå :pannkyss

En liten fråga bara....varför rejsade de från 80-150mph och inte från 0-150mph? antagligen för att hojen då hade vunnit :arsele

Skalman skrev:
En liten fråga bara....varför rejsade de från 80-150mph och inte från 0-150mph? antagligen för att hojen då hade vunnit :arsele

0-100km/h säger egentligen inget om bilens prestanda, mer om föraren...
iaf när det är så mkt pulver som delas ut :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...