Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns inget som begrÀnsar mina turer med MC pÄ à landIngen möjlighet att haka pÄ, men planerar en à landstour till nÀsta Är.
SÄ jag tar tacksamt mot tips pÄ rutter och sevÀrda platser och objekt.
Konceptet kommer att vara - âĂ landby mopedâ, men det kanske inte Ă€r sĂ„ begrĂ€nsande jĂ€mfört med motorcykel?
Tack för tipsen.Finns inget som begrÀnsar mina turer med MC pÄ à landMen ett tips Àr för dig att leta upp en karta över cykelleder (gröna skyltar lÀngst vÀgarna som Àven motortrafik Àr tillÄten pÄ) som finns pÄ à land. Sen finns det enormt massa att uppleva se som mÄnga kanske missar. SÄklart kan jag bistÄ med det men listan blir jÀttelÄng... Jag har ju Àven ett gÀng ÄlÀnningar i gruppen som tar med oss pÄ grejor lite "back stage". Synd att du inte kan haka pÄ, du verkar vara en trevlig prick hÀr
HÀr pÄ bilderna ett stÀlle med vidunderlig utsikt.
View attachment 495965View attachment 495966
NÀ, pÄ en och en halv timma sÄ gör du Ànde till Ànde i 50. Om inte snabbare.Tack för tipsen.
Och med begrÀnsande sÄ tÀnkte jag pÄ hastigheten, vi kommer att fÀrdas i max 50km/h, sÄ ibland kan det vara en begrÀnsande faktor jÀmfört med mc nÀr man planerar rutterna.
Fina vyer!![]()
Ja, jag misstÀnkte det.NÀ, pÄ en och en halv timma sÄ gör du Ànde till Ànde i 50. Om inte snabbare.
Men ska du wheela över fÀrjsundet sÄ Àr du ju helrökt.
Tack!Ojojoj vad kul det hÀr ser ut att bli. Jag har dessvÀrre ingen ledighet dÄ, och att Àndra i schemat skulle resultera i baksmÀllor för mig senare. Jag kommer följa detta och lÄta mig inspireras. Mycket bra initiativ av Peter, skÄl pÄ dig.
![]() |
MV Agusta ÄtergÄr till 100% eget Àgande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta Äter sjÀlvstÀndigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger â Appen som hittar vĂ€garna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten pÄ avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |