öl å fotboll

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Tänkte dra ut nånstans på lördag och kika matchen. Nån mer som är sugen på att hänga på? Tänkte hitta nåt ställe med mkt öl och lite mat. Har nån ett förslag om bra ställe att vara på? Rose & Crown brukar väl visa och har hyfsat god mat har jag för mig. Annars ringer ja runt lite och letar :)

1. Bikestreet
2. Cykelstyre
3.

Tycker om öl, men inte fotboll.
Måste man titta?

Tycker om öl, men inte fotboll.
Måste man titta?

Du kan sitta mitt emot mig :kär

Annars går det ju så klart bra å sitta å tjöta lite oxå. Alltid roligare med sällskap som man kan snacka lite skit med, även under en match :)

Nu ska ju inte jag med så jag ska inte lägga mig i men bara ni håller käften går det nog bra. :gnissla

Va! När man hör alla fotbollsNÖRDAR gapa och skrika under matcher så börjar jag undra hur du som är en AIK huligan klarar av att vara tyst under en match :va :D

Va! När man hör alla fotbollsNÖRDAR gapa och skrika under matcher så börjar jag undra hur du som är en AIK huligan klarar av att vara tyst under en match :va :D

:tungan

Jag är inte alltid tyst och visst är det trevligt när det är mer folk med, jag ändrar mig kom jag på. Jättefel av mig! Bara folk inte bli irriterade när man är inne i matchen och inte svarar.

Öl och MotoGP snart istället
Ge fotbollsfjantarna varsin boll istället så har de inget att bråka om:yoparty

Mkt snack om annat nu :ajjabajja
Nån som vill med lr? Jag skall inte tvinga nån att kika och kommer inte sitta tyst i 90minuter medans matchen pågår. ;) Hade vart kul me lite öl-sällskap helt enkelt :)

Jag kommer Peter, om jag inte får förhinder.
Du vet, flygande tefat och sånt som landar på balkongen kan göra att jag stannar hemma...

Jag kommer Peter, om jag inte får förhinder.
Du vet, flygande tefat och sånt som landar på balkongen kan göra att jag stannar hemma...

Okey, får hoppas utomjordningarna håller sig borta nån vecka till så vi får öla lite :)

Jag hänger nog på för ölen och för sällskaps skull, fotbollen kan man ju skita i :D

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien