joel_dt125
The king of Dt
hej ja undrar vad ni tycker om en 125 e den värd att lägga ut sju tusen på jag har en dt 03 å vill trimma den med effekt rör (ska ha
) hehe å sen styla om den. tycker ni de e värt att lägga ut så mkt pengar på en hoj?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjet skrev:Vad är det som kostar så mycket?
Tjet skrev:Vad är det som kostar så mycket?
joel_dt125 skrev:trimm, blinkers, framstänka, framlyse, handtagsskydd.... de e väll de![]()
![]()
joel_dt125 skrev:trimm, blinkers, framstänka, framlyse, handtagsskydd.... de e väll de![]()
![]()
'Extreem_ skrev:7 papp?! Jag ska fixa min genom att köpa yz skärm (180, lämna in hos bekant på lack... Så den matchar hojen! Säg 320:- (polare...). Och en ljuddämpare, Dep Pipes (1100
..
Det är cirka 1600:- för mys.![]()
Vad kostar 7 papp?![]()
/mvh Johan
joel_dt125 skrev:'
trimm 3000 framstänka 500 de e ktm blinkers fram bak 500 lyse 1000
joel_dt125 skrev:hej ja undrar vad ni tycker om en 125 e den värd att lägga ut sju tusen på jag har en dt 03 å vill trimma den med effekt rör (ska ha) hehe å sen styla om den. tycker ni de e värt att lägga ut så mkt pengar på en hoj?
ORD! Fast på min är det orginal... Men det ska jag fixa, nån gång..granath_ skrev:inget bakljus?![]()
det är ju fan det som är fulast på hela hojen, efter bög-läppen dock![]()
![]()
KalleNorton skrev:ORD! Fast på min är det orginal... Men det ska jag fixa, nån gång..
nej! det är det absolut inte.joel_dt125 skrev:hej ja undrar vad ni tycker om en 125 e den värd att lägga ut sju tusen på jag har en dt 03 å vill trimma den med effekt rör (ska ha) hehe å sen styla om den. tycker ni de e värt att lägga ut så mkt pengar på en hoj?
håller med.. vänta tills du har lite större maskin istället..RacerX skrev:nej! det är det absolut inte.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten