äckelmänniskor

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Dagen efter... bakis och trött. Ledsen är ja också, det brukar jag inte vara när ja varit på krogen. Igår stod ja utanför min tunnelbana för att ta en cigg, det var 7 min kvar. Det kommer fram en kille för att prata med mig å jag e trevlig men säger nej tack, har pojkvän å går ner i tunnelbanan när tåget kommer. Han hade frågat om ja skulle komma hem men ja sa att ja skulle sova hos en kompis. Han frågade när han fick träffa mig igen och ja svarade att det fick han nog inte.

Tar tåget hem efter en halvkul kväll. Kl är runt 4 när jag går av och börjar gå hem. Brukar vara lite skraj men vad ska man göra? När ja kommer upp ur tunnelbanan ser ja till vänster, ja går till höger. Då står pervot där och väntar på mig! Vet inte om han såg mig eller inte men jag går väldigt fort och pratar i mobil samtidigt. Läskigt! Hur ska jag våga åka hem själv sent på natten i fortsättningen? Nån som kan några dödliga karategrepp??

Kan nån förklara varför man står å väntar på en okänd människa i ca 5 timmar?

Kanske inte var meningen att vänta på just dig. Underliga omständigheter.

Eller så är du väldigt snygg. :rolleyes:

Skämt å sido, se till att prata i telefon när du går ensam. Se till att den du pratar med vet om vart du är, och berätta genast om det händer något. :tummenupp

chrille-r1000 skrev:
Var är din pojkvän i såna lägen :confused:

pojkvännen bor 20 mil härifrån.

pratar oftast i telefon när jag går hem, men jag funderar på om det ger nån sorts falks trygghetskänsla, den ja pratar med kan ju ändå inte göra ngt.

Vill inte sova över hos folk, det blir så jobbigt när man ska ta sig hem, bakis å äcklig.

finns väl inte så mycket att göra...

Då blir det till o lära sig lite själv försvar. Krav Maga ska vara väldigt effektiv i såna där kniviga situationer. Krav Maga - Tränas i Israels militär försvar, dödligt effektiv. :tummenupp

igår när jag och två tjejkompisar skulle in till satn så tar vi tunnelbanan..när vi kliver av vid gamlastan ser vi att det står ca 20 skinheads, killar och tjejer, där o "hänger"..ena polarn e från canada och ser därför inte helt svensk ut så när vi går förbi gänget så tror vi att det blir broblem men det va lugnt....fick bara en hel del blickar...men sen när vi kommer ut utanför stationen sitter två killar och två tjejer (skinheads) i trappan...när vi närmar oss ställer sej en av dom upp och när vi går förbi puttar han lite lätt på mej och säger att jag lyckats..kan ju tänka mej vad han menar..och så skriker han nått i stil med jävla bruning elelr nått liknande...men vi fortsätter..några minuter senare kommer 2 av dom springandes efter oss, en kille och en tjej, och tjejen frågar mej om jag sa nått. nej svarade ja då..och då gick dom...

jag menar vad är problemet? Dom säger sej hata invandrare men dom beter sej lika illa och på samma sätt som de invandrare som ofta brukar komma o kaxa med mej eller mina polare...dom vill ju bara ha bråk! men varför?? dom e ju så jävla patetiska..

intrepid skrev:

jag menar vad är problemet? Dom säger sej hata invandrare men dom beter sej lika illa och på samma sätt som de invandrare som ofta brukar komma o kaxa med mej eller mina polare...dom vill ju bara ha bråk! men varför?? dom e ju så jävla patetiska..

Skinheads är små misslyckade kräk, som gömmer sig bakom verandra i en stor grupp.. De kan vara mycket farliga i när de är många, men ensamma är de ingenting..

chrille-r1000 skrev:
Då blir det till o lära sig lite själv försvar. Krav Maga ska vara väldigt effektiv i såna där kniviga situationer. Krav Maga - Tränas i Israels militär försvar, dödligt effektiv. :tummenupp

Krav Maga är nog det absolut coolaste samt effektivaste man kan träna. Hade det funnits i Karlstad hade jag gått i det, nu nöjer jag mig med Nin Jutsu. :)

BTW så är det väl Israels polis/militär som tagit fram och utvecklat det?

Anciol skrev:
Dagen efter... bakis och trött. Ledsen är ja också, det brukar jag inte vara när ja varit på krogen. Igår stod ja utanför min tunnelbana för att ta en cigg, det var 7 min kvar. Det kommer fram en kille för att prata med mig å jag e trevlig men säger nej tack, har pojkvän å går ner i tunnelbanan när tåget kommer. Han hade frågat om ja skulle komma hem men ja sa att ja skulle sova hos en kompis. Han frågade när han fick träffa mig igen och ja svarade att det fick han nog inte.

Tar tåget hem efter en halvkul kväll. Kl är runt 4 när jag går av och börjar gå hem. Brukar vara lite skraj men vad ska man göra? När ja kommer upp ur tunnelbanan ser ja till vänster, ja går till höger. Då står pervot där och väntar på mig! Vet inte om han såg mig eller inte men jag går väldigt fort och pratar i mobil samtidigt. Läskigt! Hur ska jag våga åka hem själv sent på natten i fortsättningen? Nån som kan några dödliga karategrepp??

Kan nån förklara varför man står å väntar på en okänd människa i ca 5 timmar?

Använd pepparspray eller nått sån't...sen kickar du han mellan
benen och sedan springer du fort som fan bort....iof så kanske
det inte blir så roligt att stöta på han igen...du kan juh alltid
hoppas på att han blir rädd eller nått.

Annars så skulle jag nog ta med nårra killkompisar när du vet att
han é där o sen låta dom skrämma upp äcklet!

Re: Re: äckelmänniskor

tingeling_66680 skrev:
Använd pepparspray eller nått sån't...sen kickar du han mellan
benen och sedan springer du fort som fan bort....iof så kanske
det inte blir så roligt att stöta på han igen...du kan juh alltid
hoppas på att han blir rädd eller nått.

Annars så skulle jag nog ta med nårra killkompisar när du vet att
han é där o sen låta dom skrämma upp äcklet!

Införskaffa en fjäderbaton istället.. Gör bra mycket mera ont.. Tror inte att han går på dig igen efter ett slag med en sådan.. :fakta

Neox Spunk skrev:
Skinheads är små misslyckade kräk, som gömmer sig bakom verandra i en stor grupp.. De kan vara mycket farliga i när de är många, men ensamma är de ingenting..

Nu ska vi inte dra alla över en kam. Skinheads kan vara vem som helst, skillnaden är ett rakat huve. Sen att det kommit att förknippas med nazism rasism och mycket annat är en annan sak.

Ungefär lika bra som att säga att alla invandrare stjäl och slår ned fok på gatorna för att sno deras mobiler.

Känner en del som är skinnskallar och inte fan står de i gäng o slår ned folk.

Trist att en del ska sabba för så många som sköter sig. Funderade på att raka skallen själv av ren bekvämlighet (mycket bad å sånt på sommaren) men man vågar banne mig inte då man inte vet vad vissa associerar en rakad skalle med.

Edit: stavfel som Chris Ash vänligt påpekade :)

Last edited:
v-g skrev:
Nu ska vi inte dra alla över en kam. Skinheads kan vara vem som helst, skillnaden är ett rakat huve. Sen att det kommit att förknippas med nazism rasism och mycket annat är en annan sak.

Ungefär lika bra som att säga att alla invandrare stjäl och slår ned fok på gatorna för att sno deras mobiler.

Känner en del som är skinskallar och inte fan står de i gäng o slår ned folk.

Trist att en del ska sabba för så många som sköter sig. Funderade på att raka skallen själv av ren bekvämlighet (mycket bad å sånt på sommaren) men man vågar banne mig inte då man inte vet vad vissa associerar en rakad skalle med.

Skinskallar...

Brukar de polera huvudet?

ivarzon skrev:
Mmm, jag vet...
För 7 år sedan när jag var 14 år så fick jag och ett par kompisar "bekanta oss" med Eskilstuna Skins..
Var i E-tuna på konferans den kvällen och skulle sova på Vilsta hotell (?), och var påväg hem runt 11 tiden på kvällen efter att vi gått en sväng. När vi kommer upp vid nån mack på Söder så står det ett gäng skinnhuven på ca 40 pers där på andra sidan vägen och tjaffsar med EN stackars gubbe..
"-Håll käften och gå, titta inte på dom.." säger jag till mina vänner.
Vi knallar vidare.. "-Åh, OLW.. gott" säger min kompis..
Helt plötsligt hör vi hur det kommer en massa klapprande kängor bakom oss... Hel plötsligt tar nån tag runt våra nackar.
"-Vet ni vart ni är nånstanns?!" hör vi.. "-ehh, Eskilstuna.." svarar vi.. "-Ni är på SÖDER! Detta är VÅRAT område!" skriker killen, sen slår han ihop våra huven så vi ser stjärnor..
Jag börjar mata armbågar i bröstet på killen, och skickar upp en knytnäven på hakan på honom, och lyckas slita mig loss och börjar kuta för fulla muggar. Då hör jag; "-Ta den där jävlen, han ska dö!" jag vänder mig om, och ser 20 skins komma rusandes efter mig.. Men som tur lyckas jag springa ifrån dom..
Min kompis som han skallade ihop mitt huve med hade inte lika mycke tur.. Han sprang in på en tvärgata och inpå en tomt och ringde på en dörr. När han står på trappen o ringer på dörren kommer de restrerande 20 skinsen och pucklar på honom med järnrör och sparkar! efter X antal slag av järnrör, och 6 sparkar i huvet av stålhetta boots slocknar han..
När han vaknar upp så är det tomt på folk, så han börjar springa igen till ett annat hus, o när han ringer på dörren där så kommer skinsen upp bakom honom igen och skriker "-Döda den jäveln!" óch precis då öppnas dören och han kastar sig in. Dom ringer polisen och dom skjutsar kompisen till hotellet dit jag redan tagit mig..

Det visade sig att killarna var mellan 19-25 år.. Och gick på oss, 14 år gammla, oskylldiga, hade ingenting och sätta emot!
Fy fan! Det är 7 år sedan nu, men jag blir bortfarande lika förbannad när jag tänker på det än idag!
Skulle jag träffa killarna idag vet jag ärligt talat inte vad som skulle hända, men jag är nästan aldrig i Etuna numera, iaf inte på kvälalrna.. Men i en mörk gränd, med ett slagträ vet man aldrig vad som skulle hända...

Glad är jag iaf att vi klarade oss med livhanken i behåll..
Skinsen åkte dit på skiten iaf..
Och killen som sopa på min kompis mest ratt bara o flina i rätten..
Fy fan vilka avskum!

//Martin

En sån där gång önskar man att man var brorson till Möller & co så att vissa kan få lära sig lite vett inbankat till skallroten tyvärr brukar det vara det enda språk dessa gäng förstår. För en och en är de antagligen nästan svärmorsdrömmar hela bunten.

Neox Spunk skrev:

Njaaa, jag antar vilken typ av skinnskallar du menar men dock ska inte alla skins dras över en & samma kant då det är skillnad på skinnskalle & skinnskalle.

Hagster skrev:
Krav Maga är nog det absolut coolaste samt effektivaste man kan träna. Hade det funnits i Karlstad hade jag gått i det, nu nöjer jag mig med Nin Jutsu. :)

BTW så är det väl Israels polis/militär som tagit fram och utvecklat det?

Nej, det var en ungersk jude som utvecklade det hela i samband med nazisternas framfart i Ungern. Sedan tror jag han hamnade i Israel och därefter spred sig detta i Israel...ungefär så i a f

CoRuS skrev:
Njaaa, jag antar vilken typ av skinnskallar du menar men dock ska inte alla skins dras över en & samma kant då det är skillnad på skinnskalle & skinnskalle.

helt rätt. Men större delan av de inbitna skinen jag träffat har någon defekt innanför skallbenet..

med skinheads menar jag inte sånna som e rakade på huvuet..jag menar sånna som går med bombarjackor, tajta jeans, kängor och hängslen:-)...det var just sånna som ja och mina kompisar mötte...

v-g skrev:

Känner en del som är skinnskallar och inte fan står de i gäng o slår ned folk.

Trist att en del ska sabba för så många som sköter sig. Funderade på att raka skallen själv av ren bekvämlighet (mycket bad å sånt på sommaren) men man vågar banne mig inte då man inte vet vad vissa associerar en rakad skalle med.QUOTE]Originally posted by v-g

Jag säger som du ( du känner en del skinheads) ,-jag känner en del invandrare och dom robbar inte folk eller våldtar brudar eller snor mobiler ,"Trist att en del ska sabba för så många som sköter sig".Men det är jäkligt lätt för folk att peka ut folk och häva ur sig massa skit med kommentarer som inte går att misstolka ( vilket ett flertal här på forumet gör med jämna mellanrum ).

intrepid skrev:
med skinheads menar jag inte sånna som e rakade på huvuet..jag menar sånna som går med bombarjackor, tajta jeans, kängor och hängslen:-)...det var just sånna som ja och mina kompisar mötte...

Jag har faktist en bombarjacka (tyvärr gick det hål i den pga ett grenrör på en Volvo så den är hemma hos mor och far) som jag bad min mamma handla åt mig då jag anser att det är en grymt skön sommarjacka!! Men jag fattar vad du menar tror ja. Men det viktiga är inte vad som är på folket utan det som är inuti!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman