Övningsköra i Uppsala!

Ezteband

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2011
Hoj
2010, Honda CBR 125 & Gas Gas 125Ec Six Days Edition 2010
Tjena tjena alla sköna lirare på sporthoj.se:yoparty

Det är så att jag är en 17 årig grabb som bor i uppsala och har köpt en gatuhoj (A1) efter att ha kört cross i snart 6 år! Så nu efter att ha fått klart alla papper och såvidare så måste jag ju börja köra!

Problemet är bara att alla körskolor i uppsala är fullbokade fram till midsommar ungefär och det kliar ju ganska mycket i minna fingrar!:gnissla

Så därför undrar jag om det finns någon härlig själ här i uppsala med närtrakter som kanske skulle kunna gå med på att övningsköra privat med mig? Givetvis kommer jag betala handledar kurs och även ge denna en summa pengar för varje timme tex.

I skrivande stund är detta mest bara en intresseanmälan om det finns någon som vill så kan vi snacka mer och prata pengar, tider och mera!:yoparty

Tack på förhand

//Stefan Asp

Är ingen handledarkurs på a kort. Bara att söka har många hojpolare i uppsala kan höra med nån.

Är ingen handledarkurs på a kort. Bara att söka har många hojpolare i uppsala kan höra med nån.

Oj fel av mig menar det dära handledarbeviset det är väll en liten summa för att transportstyrelsen ska pröva ansökan.:va Men om du känner någon snäll själ så skulle det vara uppskattat om du kunde fråga denna och om han/hon är intresserad så kan de kontakta mig här på sporthoj för jag kollar varje dag :Bugar:yoparty

"bump" gör en bump i hopp om att någon ser denna tråd:tuttar

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back