Överskattad kändis?

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date

MC Doktorn

Guest
Den nya komikerstjärnan Björn Gustavsson vad är det han gör som är så roligt :va , är jag gammal och trög när jag tycker hans skämt och humor är så krystad och tillgjord.Nu har han gått in i väggen dessutom http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2374&a=776522

komikern_bjorn_gustafsson.jpg

Tur att han gick in i väggen under sommaren och är frisk i september.:tummenupp

Edit: Menar.. Nu kan han ju ligga på beachen och kurera sig. Sen dra nytta av alla småbrudar som bara vill (citat Felix Herngren) "jaa! knulla knulla!"

Björn kan vara kul. Visst. Men jag håller med om att det känns väldigt manusbundet ibland.:rolleyes:

Last edited:
Han har sina roliga stunder. Men ibland blir det bara lite väl mycket. Det var t.ex. nog inga andra än svenskar som tyckte han var rolig i ESC när han försökte skämta när han presenterade de svenska poängen. Han var mest fånig.

Små kul kille, kan nog bli riktigt bra, men att efter ca 30min TV tid kalla honom för Sveriges bästa komiker är att ta i. Helt klart överskattad och ofta inte så där jättekul men ibland träffar han rätt.

Han har sina roliga stunder. Men ibland blir det bara lite väl mycket. Det var t.ex. nog inga andra än svenskar som tyckte han var rolig i ESC när han försökte skämta när han presenterade de svenska poängen. Han var mest fånig.

ska man klara av att alltid träffa rätt så måste man vara en mästare, han är ju rätt ung ändå.

ska man klara av att alltid träffa rätt så måste man vara en mästare, han är ju rätt ung ändå.

Jo, men det är också därför han inte ska överexponeras. Den senaste tiden har han ju varit med överallt, och då blir det som det blir. Det är det jag menar med att det blir för mycket ibland.

Han är lika rolig som Robert Gustafsson= Inte alls.
Visst, några grejjer han har gjort har varit skoj men till största delen är han en tönt som förser folk som har dålig humor en del skratt.

Och ja, ni har skitdålig humor. Sämst antagligen.

Jag har knappt sett nåt han gjort övehuvudtaget men jag är lite småfull och tyckte att bara bilden på han var lite smårolig. :näsblod

Han är ganska cool, han har det nog inte så kul nu, inte konstigt ifall han blivit "utbränd" osv. med den uppmärksamheten osv.

Snorungen har ju inte ens haft ett riktigt jobb än! Vad är han? 22 typ?:)
Alltså jag tycker han är kul och om han nu verkligen inte mår bra så är det tråkigt.
Jag menar mer att han just blir slutkörd i början av sommaren men kommer må bättre direkt efter. Varför inte bara säga att han vart överbokad och ville ha eller behövde semester?:confused: :näsblod

Jag menar mer att han just blir slutkörd i början av sommaren men kommer må bättre direkt efter. Varför inte bara säga att han vart överbokad och ville ha eller behövde semester?:confused: :näsblod

Det är nog inget påhitt att han är "utbränd", det är förmodligen en gissning att han kommer må bättre efter sommaren, det kan ju utveckla sig lite hursomhelst det där.

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...