Översättningshjälp tyska?

Trippelåtta

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducati 888 Strada, LEM 50cc
Har spanat in ett par nya fotpinnar till duccen men får inte riktigt kläm på vad dom menar i texten.
Tydligen skall dom ha något mått som jag gissar är fotpinnarnas position mellan hjulen?

Har testat att översätta texten i Google översättning både till svenska och engelska men det är fortfarande luddigt vad dom menar :va
Om någon kunde förbarma sig lite över detta så vore jag hemskt tacksam.

Här är texten.

Durch die verschieden langen Ausleger, kann man die Fussrastenanlage horizontal individuell anpassen. Geben Sie bei einer Bestellung bitte an, um wieviel cm die MR Fussrasten im Vergleich zu Ihren Serienfussrasten nach vorne oder hinten versetzt werden sollen.
Der Schalt- und Bremshebel kann um 20 mm verstellt werden.

Länk till sidan
http://www.unitedmotoparts.de/MR-Fussrastenanlage-EVO-5-Ducati-851-888.html

Tack på förhud!

Var länge sen jag pluggade tyska men gör ett försök

översättningen

På grund av olika längder av bom, kan du justera den horisontella Foodpegs individuellt. Vid beställning, snälla, pinnar hur många inches till foten MR bör vara aktiverat i din serie jämfört med fotstöd mot främre eller bakre.
Skiftet och bromsspakarna kan justeras med 20 mm.

Du kan alltid ta hjälp av googles översättnings sida ;)

http://translate.google.se/#de|sv|D...d Bremshebel kann um 20 mm verstellt werden.

Dom vill veta hur fotpinnarna ska sitta i förhållande till originalfotpinnarna. Ska de sitta längre fram eller längre bak för att du ska bli nöjd?

Låter som en vettig översättning, tackar för hjälpen Wihlle:tummenupp

Var länge sen jag pluggade tyska men gör ett försök

översättningen

På grund av olika längder av bom, kan du justera den horisontella Foodpegs individuellt. Vid beställning, snälla, pinnar hur många inches till foten MR bör vara aktiverat i din serie jämfört med fotstöd mot främre eller bakre.
Skiftet och bromsspakarna kan justeras med 20 mm.

Du kan alltid ta hjälp av googles översättnings sida ;)

http://translate.google.se/#de|sv|D...d Bremshebel kann um 20 mm verstellt werden.

Tyska kanske inte var din grej eller låter detta solklart för dig? (förlåt narras lite bara:tungan)

Vid beställning, snälla, pinnar hur många inches till foten MR bör vara aktiverat i din serie jämfört med fotstöd mot främre eller bakre.

Last edited:
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...