Östersunds trakten

De-e-bar-å-åk skrev:
Någon som vill ta en tur någon kväll framöver? (för någon är väl sugen!!) :D

Jodå..ledig till helgen + att det lär bli någon tur någon kväll framöver torsdag-fredag typ. Bor själv i järpen men det tar ingen lång stund till östersund. PM mig kvällen innan så kanske jag hänger med+någon fler.

Det vore kul. Inte alls omöjligt att jag hänger på endera dagen. Mina hojpolare här i Östersund har flyttat, så jag känner ingen motorcyklist som bor i närheten längre. Försöker övertala några att börja övningsköra med mig nästa sommar :)

Lam-Kaka: Du råkar inte känna en nybliven pappa som heter Niklas? Haft en cbr600 innan? I så fall har jag sett bilder på din mille.

Lam-Kaka skrev:
Jodå..ledig till helgen + att det lär bli någon tur någon kväll framöver torsdag-fredag typ. Bor själv i järpen men det tar ingen lång stund till östersund. PM mig kvällen innan så kanske jag hänger med+någon fler.

Ja vi får bestämma någon dag, men i helgen blir det Falun och Gyllenetider med eller utan hoj. Såg ett gäng på flygrakan vid optands flygfält igår kväll (söndag)som sparade lite på framdäcken så fler sugna finns det nog.

Nickname vill nog med om han lyckas plasta ihop gixxern som han vurpade efter tre dagar i hans ägo... :crash

mb skrev:
Det vore kul. Inte alls omöjligt att jag hänger på endera dagen. Mina hojpolare här i Östersund har flyttat, så jag känner ingen motorcyklist som bor i närheten längre. Försöker övertala några att börja övningsköra med mig nästa sommar :)

Lam-Kaka: Du råkar inte känna en nybliven pappa som heter Niklas? Haft en cbr600 innan? I så fall har jag sett bilder på din mille.

Jup det är jag :)

Last edited:
Har det blivit några Östersundsåkningar eller?

Nja, jag o Lurch har ju åkt lite...men man skulle ju kunna ses i kväll/eftermiddag i badhusparken för o se vilka alla är iaf. Jag kan inte åka så långt ikväll dock börjar jobba 22. Men i helgen skulle va ballt....ja hursomhelst jag o Lurch far nog till Badhus ikväll iaf..kom dit vettja

Ikväll packar jag för touring, men jag är gärna på senare framöver :)

Då det är streetlegal racing i Lugnvik klockan 15 idag så kanske vi ska passa på att samla ihop lite hojar och köra lite och snacka lite skit?

When in doubt, burnout

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...