Örfila en student

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Då jag pysslar med lite undervisning känner jag starkt för den här mannen:

[VIDEO-URL]http://www.kossan.se/v/laerare_troettnar_paa_braakig_elev.swf[/VIDEO-URL]

Ingen dålig örfil han får på heller direkt, han hade ju kunnat ge honom en något lättare sådan. Och den Brasilianske läraren gjorde ju helt rätt, skulle jag vara lärare så skulle det gå åt en del telefoner på lektionerna :näsblod

Jag jobbar oxo med utbildning, dock är det vuxna människor på mina kurser, men visst händer det att man får påtala mobilförbud och liknande ibland, örfilar är sådant man bara tänker på vid sådana tillfällen.

Jag jobbar oxo med utbildning, dock är det vuxna människor på mina kurser, men visst händer det att man får påtala mobilförbud och liknande ibland, örfilar är sådant man bara tänker på vid sådana tillfällen.

Det värsta är folk som SVARAR och högljut börjar babbla med den som ringer.

Själv vill man strypa sig då man glömt sätta telifånen på "hållkäften"-läge eftersom man vet hur mycket man hatar när andra gör det.

Själv vill man strypa sig då man glömt sätta telifånen på "hållkäften"-läge eftersom man vet hur mycket man hatar när andra gör det.
Laptop fenomenet är lika illa, helt utan förvarning åker deras laptop fram och sedan lyssnar dom inte alls under lektionen.

Frågorna kommer sista dagen när dom inser att dom missat halva kursen, jag brukar säga att dom är välkommna tillbaks nästa år.

När dessa individer senare ringer och mailar dagligen om basic teknikfrågor så får dom inte precis VIP service av mig...

RTFM :D

Fats laptopen är ju bra om man ska anteckna, om det är sådan kurs...

Har jobbat på högstadieskola i tre år och vet också hur jävla irriterande det är när mobiltelefonerna ringer under lektionstid. När jag hade lektioner skickade jag ut eleven och så fick den sitta där utanför tills lektionen var slut. Efter några gånger så lärde de sig att ha på ljudlös eller helt av.
Det som var värst var när deras FÖRÄLDRAR ringde till dem!!

Har jobbat på högstadieskola i tre år och vet också hur jävla irriterande det är när mobiltelefonerna ringer under lektionstid. När jag hade lektioner skickade jag ut eleven och så fick den sitta där utanför tills lektionen var slut. Efter några gånger så lärde de sig att ha på ljudlös eller helt av.
Det som var värst var när deras FÖRÄLDRAR ringde till dem!!

Jag kan garantera att jag kommer bli fälld för barnmisshandel genom att inte ge min kommande unge en mobiltelefon förrän hon är 18 år. För inom kort kommer det säkert en lag som säger att ungjävlarna ska ha en fastklistrad på kroppen :mad:

Ungar borde fostras så dom får bättre respekt. Tycker dom gör rätt. En lärare borde få visa vem som bestämmer.

Jag kan garantera att jag kommer bli fälld för barnmisshandel genom att inte ge min kommande unge en mobiltelefon förrän hon är 18 år. För inom kort kommer det säkert en lag som säger att ungjävlarna ska ha en fastklistrad på kroppen :mad:
Att de inte har bättre uppfattning om att saker stör andra är ju så jävla irriterande! Vet även vuxna människor som har telefoner igång när man sitter på t.ex. möten.. gah! :mad:

Laptop fenomenet är lika illa, helt utan förvarning åker deras laptop fram och sedan lyssnar dom inte alls under lektionen.

Tydligen ska militära störsändare kunna slå ut både wifi och mobilnät... Någon som kan bekräfta?

På mitt företag sägs det att en kille drog igång en sådan efter att han tröttnat på att folk inte lyssnade på vad han hade att säga. Nu var jag inte där själv, så jag vet inte vad jag ska tro... Användningsbart vore det iaf. :hihi

Det tycker jag är det störigaste som finns. Folk som höjer rösten för att de pratar i mobil :mad:

Tror dom att det inte hörs ända fram annars eller? :va

När jag hade lektioner skickade jag ut eleven och så fick den sitta där utanför tills lektionen var slut. Efter några gånger så lärde de sig att ha på ljudlös eller helt av.
Apapapap, så får man inte göra. Eleverna har rätt till undervisning, då kan du inte skicka ut dem från klassrummet. :mattias

Då är vi nästan två om det... :D

gött med lite initiativ av lärarna. Fanskap till elever ibland.

En rätt sjuk grej var att det byggdes en skola med tjockare betongväggar för att telefonerna skulle tappa täckning här nere..

Fascinerande :D

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing