RaceMe
Gudomlig sporthojare
Dax att öppna upp anmälan nu. Även om allt inte e helt klart. Oavsett så ska vi ju ha ett läger.
Vi kör i Örebro.
Lördag 28 april kl 09.00 till Sön 29 April. Sen ni som inte har fått nog kan fortsätta till Sala och köra två dagar till där.
Samma upplägg o kostnad som förra året.
Alla hjälps åt att städa och snygga till när vi är klara.
Vi bor i klubbhuset på egen medtagen säng.
Vi duschar nere i Gröna villan.
500kr kontant på plats.
Uppsamlingskärl och ljudkrav enligt gällande reglemente. För högljuda hojjar bannas. Så tänk på det.
Om nu någon ändå kommer med en hoj som låter för mycket så fixar vi till det på plats. Sen får ni köra igen. Ingen kommer iaf att skickas hem.
Anmälan sker här i denna tråd. Max 22 hojar samtidigt på banan, så gruppindelning kan komma att ske.
Badtunna kommer att finnas.
Jag jobbar på lite överraskningar även denna gång.
Anmäl er nu så jag får lite hum om hur många vi blir.
Vi ses då. Have fun.
//Lasse
1.
2.
3.
4.
osv.......
Vi kör i Örebro.
Lördag 28 april kl 09.00 till Sön 29 April. Sen ni som inte har fått nog kan fortsätta till Sala och köra två dagar till där.
Samma upplägg o kostnad som förra året.
Alla hjälps åt att städa och snygga till när vi är klara.
Vi bor i klubbhuset på egen medtagen säng.
Vi duschar nere i Gröna villan.
500kr kontant på plats.
Uppsamlingskärl och ljudkrav enligt gällande reglemente. För högljuda hojjar bannas. Så tänk på det.
Om nu någon ändå kommer med en hoj som låter för mycket så fixar vi till det på plats. Sen får ni köra igen. Ingen kommer iaf att skickas hem.
Anmälan sker här i denna tråd. Max 22 hojar samtidigt på banan, så gruppindelning kan komma att ske.
Badtunna kommer att finnas.
Jag jobbar på lite överraskningar även denna gång.
Anmäl er nu så jag får lite hum om hur många vi blir.
Vi ses då. Have fun.
//Lasse
1.
2.
3.
4.
osv.......