Öppnade garage dörren och WTF..?

Thomas H.

Medlem
Gick med
11 May 2006
Hoj
Kawa ZX-9R 2002
Foto0072.jpg

:eek: Va i H#LVETE e de som e framför hojen..En halvkäkad HARE.:va Måste vara en jävla Godzilla katt som tagit den.Ett tag var ja in på att nån konkurrent lagt dit det för att skrämma mig till nästa Race :mad: ..Men så kom ja ihåg att ja e ju så jävla långsam i alla fall så de skippa ja :arsele

2999904 View attachment 197656

:eek: Va i H#LVETE e de som e framför hojen..En halvkäkad HARE.:va Måste vara en jävla Godzilla katt som tagit den.Ett tag var ja in på att nån konkurrent lagt dit det för att skrämma mig till nästa Race :mad: ..Men så kom ja ihåg att ja e ju så jävla långsam i alla fall så de skippa ja :arsele
Du satte väll på ett plåster så den inte förblödde?

View attachment 197656

Mård, mink & räv käkar väl gärna hare oxå om jag inte minns fel

Eller så är det du som har klippt den med mopeden utan att märka nåt.
Kolla om det hänger en liten blindtarm och fladdrar från hjälmen så har du lösningen på gåtan där ;)

Fick slänga en stendöd hare i soptunnan imorse som en av mina katter tagit,
dock hade han bara käkat lite på ena benet. Iövrigt såg den hyfsat hel ut.

:mad:

Min sambos katt kom dragande på grannens kanin för ett par somrar sedan. Kaninen var ungefär en och en halv gång så stor som katten, men det var tydligen inga bekymmer att ta livet av den... Katter är effektiva jägare.

Min sambos katt kom dragande på grannens kanin för ett par somrar sedan. Kaninen var ungefär en och en halv gång så stor som katten, men det var tydligen inga bekymmer att ta livet av den... Katter är effektiva jägare.

Ett av dom mest effektiva rovdjuren, fångar sitt byte 9/10 gånger enligt statistiken som jag inte tänker länka till nu för jag känner inte till källan. :fakta

Shitsingen också, men då blir det ju en perfekt middag. :roadkill

Mja, jag för min del vägrar att äta secondhand-mat, så jag står nog över. :crash

Last edited:
Vi fick en död hare utanför dörren av grannkatten som tack för att vi gett honom käk några gånger när han hälsat på :tummenupp

min grannes katt tog en duvhök. den katten är ganska läbbig, helt svarta ögon. den är fan ond

you-make-bunny-cry.jpg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...