Öppet hus på handlarna i Västerås

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag och JD är lite sugna på att samlas på markan för fashionabelt sen frukost på lördag, för att sedan färdas i lämplig fart, på lämpliga vägar mot stan och förära FB och Yamaha med våran stekiga storfräsarnärvaro.

Några fler sugna?

Givetvis är det lite väderberoende, men bara vi slipper isbjörnar, snö, regn och annat skit så kör vi, allt över 5+ är åkbart. :D

Oh yess så får det bli om inte vädret k*kar ur totalt :tummenupp

Anpassar väl vägar och antal fikastopp efter antalet grader över 5c+ :tungan

Säsongen har börjat, bara att köra :yoparty

Hörde att det var på gång när jag va på Yamaha center idag.
Tyvärr så drar jag till sälen imorgon så jag kommer missa det :(

Någon som har en aning om när det stänger på söndagen? Ev hinner man kanske förbi en snabbis då
Eller dom kanske bara kör öppet hus under lördagen?

Finns risk att man kommer

Skoj!

Får hoppas vädret blir lite vettigare än YR vill påstå...en hel bunt minusgrader lördag 06-12, och knappt plus på eftermiddagen. :huvet Jävla tur det varit drägligt under veckan när man suttit inspärrad i saltgruvan. :rolleyes:

Mjo, mörka moln har kommit o gått bara ett par flingor än så länge. Dom har ju lovat lite men vi får se. Äre inge nederbörd vid 16 idag så sticker jag iväg ut och testar varvstoppet.. :) Kommer det inge under kväll o natt så dyker jag också upp imorrn..

Fullt möjligt att även jag dyker upp om vädret tillåter :-)

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Ser ut att vara uppehåll imorrn men kallt... måste sticka hemifrån runt 10 om jag ska hinna så skriv i tid om ni blåser av det..

var rätt kallt ute på premiärturen... först en vända själv o sen en vända med burkslaven därbak.. allt verka funka bra med hojjen efter operation ventiljustering.. :) inte mindes jag att det var sånt sjukt drag i den som det är, fast R6 rullen gör väl sitt.. :D ändrat till "race" växlat också eftersom det blir det på gixxern, var en aning ovant...

enda trista är ju höra allt grus blästra den.. :mad:

Last edited:
Blev ser ut att vara uppehåll imorrn men kallt... måste sticka hemifrån runt 10 om jag ska hinna så skriv i tid om ni blåser av det..

var rätt kallt ute på premiärturen... först en vända själv o sen en vända med burkslaven därbak.. allt verka funka bra med hojjen efter operation ventiljustering.. :) inte mindes jag att det var sånt sjukt drag i den som det är, fast R6 rullen gör väl sitt.. :D ändrat till "race" växlat också eftersom det blir det på gixxern, var en aning ovant...

enda trista är ju höra allt grus blästra den.. :mad:

På tal om grus så såg jag denna underbara maskin i hallsta idag!

uploadfromtaptalk1301083187386.jpg

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Jag och JD siktar på att vara på markan till 12 - det ser ut att ljumma på lite i alla fall, +2 i skuggan här nu, och man nästan svettades i solen på morgonjoggen.

/J

Jag och JD siktar på att vara på markan till 12 - det ser ut att ljumma på lite i alla fall, +2 i skuggan här nu, och man nästan svettades i solen på morgonjoggen.

/J

Lite kallt, MEN jag har redan varit till västerås med bil och släp idag och kört över svinskogen mot Kolbäck, torra, fina vägar, med stop i markan och stop i Västerås kommer det fungera. 12:00 vid markan:)

Count me in:tummenupp

Kul att det är igång igen!

...och några tappra krigare trotsade kylan - kul att se er igen!
På hemvägen via hallsta/252an så snöade det... :huvet :crash

Nu får donnan stå tills det blir lite värme ute, lär ta en stund att tina upp.

Skönt att ett par tappra kom på hoj idag man fick nästan skämmas...:tuttar
Nu är det nära att säsongen drar igång på allvar.

Skönt att ett par tappra kom på hoj idag man fick nästan skämmas...:tuttar
Nu är det nära att säsongen drar igång på allvar.

Japp, nu ÄR det nära:tummenuppIkväll ställs klockorna om för ännu mer dags och kvällsljus, sen behövs det bara hyffsat fint väder och lite mer värme för att dra igång tisdagsåka på allvar och lite kortare svängar typ västermo Fagersta tur och retur..

Vi borde börja säsongen med 18:00 tider i början iaf.

Kan bara instämma skoj o träffas.. lite låååånnngggtt fika bara när man var där strax före 11.. :)

Ja instämmer också, kul att träffa alla som var med i lördags :tummenupp

Va ju inte jättevarmt, men de funkade :tungan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP