Öla och konserta säj liite 22:a?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Ett litet förslag: Johannes som många av er känner här på forumet, skriver här ibland, ska med sitt band (Länk--->)Solewire spela på Gate one(gamla påvels) 22/12, skulle vara kul om vi kunde joina upp oss då och stödja pöjken! :fyllisar

Bandet spelar mycket tight och progresivt ingen "Easy listening" a'la hissmusik utan avancerad teknisk musik, dom är :Bugar jävligt duktiga musiker helt enkelt (kolla länken för smakprov)

Nu ger jag snart upp om ingen vill göra något med mig :6surkart , har både lagt upp om nyår som ingen förutom Affe verkar nappa på, så SKIT IT då! :rolleyes:

Dessutom så undrar jag varför ni inte vill åka med på mässtrippen till GBG som Robbi fixar :va

*** God DAMN vad trevligt det vore!!! :yoparty :yoparty :yoparty Och ingen skulle bli gladare än jag, om ni kommer dit. Garanterat. Och är det så att ni är ute efter galet tung musik så har våra låtar partier som mättar det behovet också, om man nu får säga det själv. Plus att det kommer en cover som ni lär älska, om så är fallet. Jag vet att Kongo kommer att skrika sig hes i alla fall................... Bandet som förmodligen öppnar kvällen kommer spela skitig rock n roll, så man kan få även DET behovet mättat. Plus att det tredje bandet är skitbra de också. Blowsight heter de och ena medlemmen där är faktiskt Flavia från gamla goda DRAIN.´

/Johannes
--------------------------------------------------------------------------

jag e med och svänger huvet iaf :D :rock
/z

Låter grymt!

Kommer gärna för att dricka mig en eller två pilsner +
att lyssna tills öronen faller av! :Tummenupp

ReDan skrev:
Låter grymt!

Kommer gärna för att dricka mig en eller två pilsner +
att lyssna tills öronen faller av! :Tummenupp

*** Fan vad najs! :arsele Det kommer bli jääääävligt roligt.

Ledsen 'hannes å Kanga men jag åker hem dagen innan. :4skrika

Blir hemma i några veckor och jobbar nästan hela tiden : ) Skönt att ha ett jobb där man inte vill vara ledig! :tummenupp :kryckor

Nursen skrev:
Ledsen 'hannes å Kanga men jag åker hem dagen innan. :4skrika

Blir hemma i några veckor och jobbar nästan hela tiden : ) Skönt att ha ett jobb där man inte vill vara ledig! :tummenupp :kryckor
Gud jul på're iaf man! Hoppas att det dyker upp lite folk! De är klart lyssnarvärda!!

Sådärja! Så ska det låte! Vilket tryck :rock
Jävla tryck på scen, baren och i huvudet idag!

Lyckad spelning och lyckad kväll! Superkul!

ReDan skrev:
Sådärja! Så ska det låte! Vilket tryck :rock
Jävla tryck på scen, baren och i huvudet idag!

Lyckad spelning och lyckad kväll! Superkul!
:Bugar Grymma musiker! Så jävla imponerad av deras tighthet(va' e' dä för ord :va ) Sen var det ju kul att jag fick skrika i micken under deras cover av Pantera-A New Level:rock...

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025