Ödesdigert mässbesök

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Var på Sollentunamässan en sväng i helgen. Hittade iaf en schysst skinnpaj med lite Repsol Honda-blaj på. Sen gick jag förbi Hondas monter och där stod ju då Repsol-replikan lite nonchalant. Killen i montern höll med om att man skall välja båge efter vad man har på sig så nu blir jag ju tvungen att köpa en sån också. Hoppas bara det finns några kvar i slutet av april. Var det inte nån annan här som slog till på en av de där? Tyckte jag läste nåt om det för ganska länge sedan... Jag ser plötslich fram mot annalkande säsong på ett helt nytt sätt! :)

Ödestigert?

Snarare ditt livs bästa mässbesök!!

Vilken butik hade repsolstället?

Satt det inte en lapp på Repsol-replican om att den bara fanns i ett begränsat antal?

Hur som helst en jäkligt snygg hoj :tummenupp

isse skrev:
20 ex till sverige, de flesta ska vara sålda/bokade.

/N

tror det står en här igbg på honda center har själv dreglat över den men får ha sexan ett år till iaf

Vet någon om honda kommer tar in Sete/telefonicamodellen av CBR600RR.... Den e sjukt cool....

Edit: Bilder....

Edit II: detta var visst -04an..... letar efter -05

Bifogat

• sete.jpg
    sete.jpg
    23.3 KB · Visningar: 164
  • sete2.jpg
    sete2.jpg
    20.5 KB · Visningar: 92
  • sete3.jpg
    sete3.jpg
    24.2 KB · Visningar: 121
Last edited:
Säkert inte, dom tog ju inte ens den svarta med tribal motiv :kocko

/N

Edit: vetefan om jag tycker den va snygg dock...grönt & blått :va

Webspy skrev:
Vet någon om honda kommer tar in Sete/telefonicamodellen av CBR600RR.... Den e sjukt cool....

Last edited:
De flesta som köper nya hojar i Sverige har ingen aning om vem Sete GIbernau är. De ska ha hojen till att köra på slangen med, i stan.

Fast varför de då inte tog in posörtriblahojen är ju en gåta. Fast en 600 går ju ändå inte att uiiila med.

Någon som vet var man kan köpa såna där billiga skinnjackor med "sponsor utseende" typ, repsol, red bull osv på nätet. Vet att det fanns många försäljare på GBG mässan men det blev alldrig av då.

MVH Emil

hrc skrev:
Var på Sollentunamässan en sväng i helgen. Hittade iaf en schysst skinnpaj med lite Repsol Honda-blaj på. Sen gick jag förbi Hondas monter och där stod ju då Repsol-replikan lite nonchalant. Killen i montern höll med om att man skall välja båge efter vad man har på sig så nu blir jag ju tvungen att köpa en sån också. Hoppas bara det finns några kvar i slutet av april. Var det inte nån annan här som slog till på en av de där? Tyckte jag läste nåt om det för ganska länge sedan... Jag ser plötslich fram mot annalkande säsong på ett helt nytt sätt! :)

Jag såg den på mässan i GBG.
När jag kom hem så slog jag till direkt. (men det blev en svart.)
Schneiders hade förbokat ett antal blejd så jag fick min levererad bara 1,5 vecka efter att jag beställde den.

åååååå vad långt det är kvar till våren.

// TAB

CBR1000RR skrev:
Jag såg den på mässan i GBG.
När jag kom hem så slog jag till direkt. (men det blev en svart.)
Schneiders hade förbokat ett antal blejd så jag fick min levererad bara 1,5 vecka efter att jag beställde den.

åååååå vad långt det är kvar till våren.

// TAB

Ähh! kom igen nu! första maj om 6 veckor bara ju! :tummenupp
En till från NAcka ser jag! :fyllisar

Webspy skrev:

Edit: Bilder....

Edit II: detta var visst -04an..... letar efter -05

Sjukt snygg! Har en RC211V i bokhylla, som jag dregglar över.

Bifogat

• 23.JPG
    23.JPG
    98.4 KB · Visningar: 51
  • 24.JPG
    24.JPG
    105.3 KB · Visningar: 54
Last edited:
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP