Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R1_Neo skrev:Någon som vet om det finns någon återförsälgare för hot bodies i sverige??
R1_Neo skrev:Någon som vet om det finns någon återförsälgare för hot bodies i sverige??
Stephen skrev:Värdelöst system som sabbar hojen. Köp det inte.
Jag har sett bilder på hur bakplasten smälter efter användning. Och sen ska passformen inte vara den bästa heller..
Mitt tips..
KÖP INTE.......
Stephen skrev:Värdelöst system som sabbar hojen. Köp det inte.
Jag har sett bilder på hur bakplasten smälter efter användning. Och sen ska passformen inte vara den bästa heller..
Mitt tips..
KÖP INTE.......
xfader skrev:hur fan skulle hotbodies fortfarande ha en fungerande affärsverksamhet? bara en tanke![]()
Jag kan iofs inte svara för Gixxers men jag vet att systemet i fråga inte är speciellt bra till R1:an. Passförmen ska vara riktigt dålig ib´land och andra gånger bara dålig. Och fastän folk har monterat det rätt så smälter det kuts-plasten för många och även plasten på bakdelen.xfader skrev:det där är dessutom inte riktigt sant, det är sant att plast har smält. men om man monterar den fel, då får man skylla sig själv. känner flera som haft till både gsxr1000 och 750 utan några som helst problem. följer man instruktionerna som kommer med exhausten och ser noga till att hålla rördelarna borta ifrån plasten så kommer det fungera klockrent.
/xf - me like hotbodies!
edit: föresten, om alla skulle ha problem med dessa system, hur fan skulle hotbodies fortfarande ha en fungerande affärsverksamhet? bara en tanke![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |