Detta kan ju bli lite intressant att följa:
http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=861041
http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=861041
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och jag har sett en helt bunt mc-förare som har gjort riktigt klumpiga, idiotiska å livsfarliga manövrar i trafiken ocksåMen jag vet att jag sett ett otal pensionärer göra riktigt klumpiga manövers vid vänstersvänger, samt när de ska ut på en annan led. Jössenamej...
Och jag har sett en helt bunt mc-förare som har gjort riktigt klumpiga, idiotiska å livsfarliga manövrar i trafiken ocksåHur var det nu det där ordspråket, om stenar å glashus?
![]()
Och jag har sett en helt bunt mc-förare som har gjort riktigt klumpiga, idiotiska å livsfarliga manövrar i trafiken också
Vad menar du med sten o glashus? Vad har jag gjort som gör att jag inte kan skriva det inlägget?Och jag har sett en helt bunt mc-förare som har gjort riktigt klumpiga, idiotiska å livsfarliga manövrar i trafiken ocksåHur var det nu det där ordspråket, om stenar å glashus?
![]()
Det var inget personligtVad menar du med sten o glashus? Vad har jag gjort som gör att jag inte kan skriva det inlägget?
Jag tror att rent statistiskt sett dock så är nog pensionärer värre i trafiken än sporthojare. Lite som viltsäsong, sporthojare är ute en del av året medan pensionärer alltid är ute och kör. Av någon anledning är ju ofta pensionärerna med i typiska och tragiska och "onödiga" olyckor.Det var inget personligtDet var mer kollektivt, pensionärer <-> sporthojsåkare
För jag är rätt säker på att det dör fler sporthojsåkare än pensionärer i trafiken
![]()
Fast... hur många motorcyklister har ihjäl sina medtrafikanter? Det är extremt sällan...Och jag har sett en helt bunt mc-förare som har gjort riktigt klumpiga, idiotiska å livsfarliga manövrar i trafiken ocksåHur var det nu det där ordspråket, om stenar å glashus?
![]()
Återigen, ge fan i att köra om i korsningar! Det är väl skit samma om bilisten blir åtalad eller inte när vi har dött?!
Jovisst, men det är nog rätt traumatiskt när det helt plötsligt står en sporthoj i baksätet, eller mellan framsätena...Fast... hur många motorcyklister har ihjäl sina medtrafikanter? Det är extremt sällan...
Nej, det står ingenstansVar står det att han körde om? Jag skulle anta att hojen mötte bilen som plötsligt svängde vänster ...
Traumatiskt?!?! Vad spelar det för roll i sammanhanget? Det är traumatiskt för min farmor när jag svär, det kan knappast jämställas med att döda någon.Jovisst, men det är nog rätt traumatiskt när det helt plötsligt står en sporthoj i baksätet, eller mellan framsätena...
Nej, det står ingenstansMen det är en jävligt enkel grej för att slippa onödiga olyckor
![]()
Iofs, men dels litar jag lite sisådär på vittnenas bedömning av hastigheten,
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |