Årsmöte HMS Torsdagen den 2 Mars

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kallelse till ordinarie årsmöte med Hyllinge MS
Härmed kallas alla medlemmar i Hyllinge Motorsällskap med medlemskap i klubben för 2005 till ordinarie årsmöte 2 mars 2006 på Restaurang M & F Mat (Mat & Dryck) i Löddeköpinge kl. 19.00.

Anmälan senast 25 febr. till Bruno Friberg, tel: 0418-80802, 0705-206047 eller Bo Bergqvist 0706-39 94 21.

Årsmötet är din största möjlighet att göra din röst hörd genom att delta i alla de viktiga beslut som då fattas, givetvis så bjuder HMS på mat :)

Glöm inte att ta med ditt medlemskort för 2005!

http://www.hyllingems.nu/index.asp?N=2082

http://kartor.eniro.se/query?what=m...ns=&stq=0&ax=&pis=&click_id=&symbols=&layers=

Vi hoppas att det kommer minst lika många RR förare som förra året på mötet, ett bra tillfälle att träffas och visa att vi syns och hörs, varmt välkommna.

/Micke HMS

Sätt gärna upp er på listan så vet vi vilka förare/medlemmar som kommer :tummenupp

1. GSXR1100R
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Last edited:
1. GSXR1100R
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Tänker ingen annan gå på årsmötet :confused:

Kom igen nu, vill ni se förbättringar i klubben så får ni visa lite intresse, förra årsmötet va vi +20 förare.

GSXR1100R skrev:
Kom igen nu, vill ni se förbättringar i klubben så får ni visa lite intresse, förra årsmötet va vi +20 förare.

Hade gärna kommit om jag inte skulle varit i Österrike och åkte skidor då :)

Bennybåge skrev:
Hade gärna kommit om jag inte skulle varit i Österrike och åkte skidor då :)
Ok men alla andra då, sista anmälningsdag nu på Lördag, offra en kväll om året för att visa att vi finns.

GSXR1100R skrev:
Ok men alla andra då, sista anmälningsdag nu på Lördag, offra en kväll om året för att visa att vi finns.
Det är inte det, men har man inget att säga så har man inte... Det enda jag har några egentliga åsikter om är att det är för få träningstillfällen. Men det känns inte så konstruktivt att komma dit och säga det. Men men, kan min åsikt om den saken ge oss mer träning så kommer jag. Gör min mening i den frågan någon skillnad :)

Bingo skrev:
Det är inte det, men har man inget att säga så har man inte... Det enda jag har några egentliga åsikter om är att det är för få träningstillfällen. Men det känns inte så konstruktivt att komma dit och säga det. Men men, kan min åsikt om den saken ge oss mer träning så kommer jag. Gör min mening i den frågan någon skillnad :)
Tack Bingo ,du skrev vad jag skulle skriva.
Slapp jag skriva så mycket :tummenupp

Jag e på
1. GSXR1100R
2. Åsa
3. Talpai
4. Jimi Hansen
5. Mikael Hansen
6. Bingo
7. Zmurfen
8.
9.
10.
.........

Ännu finns det platser kvar
HMS bjuder på mat :)

Bingo skrev:
Då kommer du :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Alltså, på allvar. Ni (du och Åsa) har tidgare hävdat att antalet träningstillfällen beror på ekonomin. Hur kan då min närvaro ge oss fler tillfällen :confused:

Jag kommer gärna (dvs jag släpar mig dit) om ett högt deltagande kan leda till mer bantid men...

Åsa skrev:
Klart han gör, han är ju med på listan nu :D
Gud, vad du fular dig :fatta! :fatta! :fatta!

Bingo skrev:
Jag kommer gärna (dvs jag släpar mig dit) om ett högt deltagande kan leda till mer bantid men...

Gud, vad du fular dig :fatta! :fatta! :fatta!
Puss på dig darling :pannkyss

Och du, ta bilen. Att släpa sig hela vägen till Lödde verkar ju jobbigt *ti hi*

Jag e på
1. GSXR1100R
2. Åsa
3. Talpai
4. Jimi Hansen
5. Mikael Hansen
6. Bingo
7. Zmurfen
8. flykay76
9.
10.
.........

1. GSXR1100R
2. Åsa
3. Talpai
4. Jimi Hansen
5. Mikael Hansen
6. Bingo
7. Zmurfen
8. flykay76
9. Lasen
10.
11.
12.

1. GSXR1100R
2. Åsa
3. Talpai
4. Jimi Hansen
5. Mikael Hansen
6. Zmurfen
7. flykay76
8. Lasen
9.
10.
11.
12.

Bara så ingen beställer mat till mig eller så.

Bingo skrev:
1. GSXR1100R
2. Åsa
3. Talpai
4. Jimi Hansen
5. Mikael Hansen
6. Zmurfen
7. flykay76
8. Lasen
9.
10.
11.
12.

Bara så ingen beställer mat till mig eller så.
Beklagligt att se ditt ointresse att deltaga en kväll om året med tanke på att du tillbringar hela vintern med att gnälla på nätet.

Vill man påverka RR så får man masa sig dit och visa att vi finns.

:fatta!

GSXR1100R skrev:
Beklagligt att se ditt ointresse att deltaga en kväll om året med tanke på att du tillbringar hela vintern med att gnälla på nätet.
Ja, nu blev jag verkligt sugen på att komma. Ha kul.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul