Årsmöte "Fest"

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
ÅRSFEST Jag menar årsmöte :fakta

Vi skall ha årsmöte med datum stämplat till den 29 november

Samtliga medlemmar skall komma vi skall dela ut tröjorna, medlemskorten, umgås och :öl

Platsen vi skall vara på är hemlig p.g.a alla våra fans :fakta

Vad händer mer under hösten:

Bowling kvällar
is åkning
Pub kvällar
Bio kvällar

I Januari skall vi arrangera buss resa till Motorcykel Mässan samt ev. Sporthojs festen.

I Februari skall vi klämma en finlandsfärja :slicka

Jag kommer med mer uppgifter angående festen senare :rock

Nice Duuuude

Låter fin fint nästan lika fint som en suzuki på regulatorn o bränt gummi väller ut ur skärmen .................... :squid

buss till mässan....är det barmark så blir det väl hoj eller?.......fatta va häftigt om vi kom med hojarna allihop :rock :D

Angånde sista inbetalnings dagen för samtliga medlemmar
Medlemsavgiften ska vara inbetald
senast den 31/10 2003
Bara för att vi ska hinna trycka tröjorna samt göra medlemskorten
innan årsmötet.

Årsmötet den 29:e, hmmmmm :rodnar

Hurru du Lion! Här i lakritsremsan så skiljer vi på oktober och november, ok? :fakta

Vi har iaf bra framförhållning. :tummenupp

:crash

:1pajas så ser jag ut när jag kommer uppklädd alla gör :tummenupp jag känner mig :cool:visar lite :banana spanar efter :tuttar får bara :7peta som svar börjar :öl hejdlöst.... sen ser jag ut så här:6surkart eller så här:rofl då säger ni:stop å gör :fatta! då gör jag så här :arsele eller så här :tummenupp

Recept på en lyckad Fest....eller ?

Bifogat

• tlrlogo.jpg
    tlrlogo.jpg
    6 KB · Visningar: 206
Crille skrev:
På partyt ska lilla Crille bli full :fakta det känns som det behövs massor med :öl men givetvis efter det vi delat ut tröjor och medlemskorten........

Fan så :p man kommer att bli :tummenupp

Jag väntar inte med någon utdelning jag kör på :öl

Föresten så ska vi hänga på varann :whip

Funatic skrev:
Kan vi inte köpa varsin rullator o köra rullator-race mellan barerna!?!?!?! A*pip*son kan säkert slira lite med en sån oxå =)

Du skulle bara komma sist....trots att min växelåda inte fungerar :fakta

växellåda på en rullator .... :confused: .....det har jag nog aldrig sett.........men visst.....jag har ju inte åldern inne för att köra såna.... :D hört att man varje fall ska vara 30+ :fakta ...så jag får väl stå och hänga i en av barerna :D

VaLLe skrev:
Du skulle bara komma sist....trots att min växelåda inte fungerar :fakta

HAHAHAHA

Det är nog tillåtet att knapra citodon och köra rullator dock, du kan ju alltid stanna och vila på sittdynan, Valle :D

Förlorar jag kommer jag bestämt hävda att Kawasaki har byggt min rullator.

ingen som har en rullstol och en motorsågsmotor över? Vore rätt kul att sätta motorn på stolen...........mattsvart med flames så klart!

Re: HAHAHAHA

Funatic skrev:
Det är nog tillåtet att knapra citodon och köra rullator dock, du kan ju alltid stanna och vila på sittdynan, Valle :D

Förlorar jag kommer jag bestämt hävda att Kawasaki har byggt min rullator.

ingen som har en rullstol och en motorsågsmotor över? Vore rätt kul att sätta motorn på stolen...........mattsvart med flames så klart!

Nej jag har ingen rullstol å ingen m.motor över men jag har ett pekfinger som åker in å ut i min näsa frenetiskt....skulle behöva lite hjälp med avvärjning på det området....så snälla kan nån hjälpa mig ?....å förslag som inefattar klippa, såga av, knippsa,mm kommer ej tas seriöst (jag är faktiskt nykter ..det är det som gör hela detta inlägg så skrämmande)
Nu är jag rädd för mig själv (min klyvna personlighet å alla personer som bor i moi) känns lite kusligt.....*spökröst*....muahahahahahahahah....HJÄLP :crash

Bifogat

• bouncing.gif
    bouncing.gif
    7.3 KB · Visningar: 120
Last edited:
Re: Re: HAHAHAHA

Majk skrev:
Nej jag har ingen rullstol å ingen m.motor över men jag har ett pekfinger som åker in å ut i min näsa frenetiskt....skulle behöva lite hjälp med avvärjning på det området....så snälla kan nån hjälpa mig ?....å förslag som inefattar klippa, såga av, knippsa,mm kommer ej tas seriöst (jag är faktiskt nykter ..det är det som gör hela detta inlägg så skrämmande)
Nu är jag rädd för mig själv (min klyvna personlighet å alla personer som bor i moi) känns lite kusligt.....*spökröst*....muahahahahahahahah....HJÄLP :crash

Vet inte vad han går på....... :D

Men har du försökt med lovikavantar...... :tummenupp :tummenupp

Re: Re: Re: HAHAHAHA

T2 skrev:
Vet inte vad han går på....... :D

Men har du försökt med lovikavantar...... :tummenupp :tummenupp

Man tackar en sjukskriven jobbarkompis om jag inte sett snett på bilden du laddat upp under /vilka är ni....hur är det med titanskruvarna i kroppen börjar du piggna till ?
Med handen på Hjärtat / KRYA PÅ DIG....du har till maj på dig sen vill vi se dig på stationen :tummenupp

Läst på sporthoj/ Ja är det inte det ena så är det ..det andra....-sa flickan som blödde näsblod :slicka

Bifogat

• monkey.gif
    monkey.gif
    3.3 KB · Visningar: 84
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti