Årets Kalender 2005

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Hörrni.. ja satt och läste ett inlägg från allias BikerBitch.... och dom ska sätta ihop en kallender...

Så ja tänkte föreslå en liknande grej för oss Göteborgare.. Då givetvis för att det ska finnas nått fint att titta på i garaget...så nu rekomenderar jag er att lägga upp era mest vågade bilder (dock ej Mark :rolleyes: ) med Bågen och er själva på, så kan vi fixa fram 12 bästa fotografierna och sätta ihop en kalender för iår....

Nån som är intresserad?? :confused:

Miss_Orchidee skrev:
Hörrni.. ja satt och läste ett inlägg från allias BikerBitch.... och dom ska sätta ihop en kallender...

Så ja tänkte föreslå en liknande grej för oss Göteborgare.. Då givetvis för att det ska finnas nått fint att titta på i garaget...så nu rekomenderar jag er att lägga upp era mest vågade bilder (dock ej Mark :rolleyes: ) med Bågen och er själva på, så kan vi fixa fram 12 bästa fotografierna och sätta ihop en kalender för iår....

Nån som är intresserad?? :confused:
Självklar sak, alla är intresserad. Men det är mycket som fattas.. storlek, kostnad m.m.
Först då kan man besluta sig, intresset finns som sagt.Tror jag kan tala för alla här. :)

Muggen skrev:
Självklar sak, alla är intresserad. Men det är mycket som fattas.. storlek, kostnad m.m.
Först då kan man besluta sig, intresset finns som sagt.Tror jag kan tala för alla här. :)
Ööö... jag kan ta på mig att kolla detta... storlek och pris.. jag återkommer med info ikväll! ska kila och titta på detta nu...

Miss_Orchidee skrev:
så nu rekomenderar jag er att lägga upp era mest vågade bilder

Finns ju iofs en del snygga o vågade bilder i en annan tråd.. abstinens hette den va? :tummenupp

lilltryne skrev:
Finns ju iofs en del snygga o vågade bilder i en annan tråd.. abstinens hette den va? :tummenupp

Det är ju dom bilderna vi vill se.. ryktet går på stan att det finns fler, ej ännu publicerade... :drool

UrbanTiger skrev:
Konstigt att gemini inte betydet tvilling :va

Gemini

1. Svensk popduo
Svensk popduo bestående av syskonen Anders Glenmark och Karin Glenmark. Hade på 80-talet hits som Mio Min Mio, Another You, Another Me och den outgivna ABBA-låten Just Like That. Deras album producerades av ABBA:s Björn & Benny.

2. Amerikansk rymdkapsel
Geminikapseln var en bemannad kapsel för två personer. Geminikapslarna användes för tester inför apolloprojektet. Bland annat genomfördes den första dockning?en i rymden av geminikapslarna nr 6 och 7. Geminikapslarna skickades upp med hjälp av Titan- eller Atlas-raketer
Hitta mer information om samma ämne på webben
Ordet Hybris kanske...

hållundan skrev:
Kan ställa upp med kropp om någon sponsrar med en fin hoj :)
Vi kan göra ett byte, du får låna min fina hoj.. om ja får låna din kropp? Deal?? :3freak

Jo iallafall.. nu har jag kollat lite priser... Expert tar 199 kr per kalender... men om man går ihop och köper ett par stycken kanske vi kan pressa priset... (gruppköp)
Men jag kollar mer imorgon på detta...

Sluta spamma i min "nakenkalendertråd" som ja kamoflerat så fint....

ja få se nu finns intresset såppas mycket då`? man kanske kan komma ner runt en 100-ring är det ok eller??

"Lista-på-SH-göteborgarnas-nästan-nakana-posörkalender"

1. Miss_Orchidee
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9

1. Miss_Orchidee
2. Gottis (offrar sig för damerna)