Årets fest dax att planera :o)

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Kom med förslag.
Enda önskemålet jag själv har är inte så sent på hösten denna gång utan mer mitt i sommaren så det är lite värme :frysen :D

När? Anytime efter kl 17 :banana

Rekomendation för utrustning:
Kall öl
Sprit
Groggvirke
Enkel matsäck/grillpryttlar
Bra plats att vara på där man inte skrämmer kvinnor & barn...

Bergsprängare å en DVD med motorljud.

Badkläder för dom me dåligt omdöme och anser det vara en njutning att sänka kroppen i vätska.

240liters sopsäck i papper, som fungerar som engångssovsäck.

Adresslapp i snöre rund foten ( Så poppo vet vart man skall sändas hem efter en 6 timmars)

Telefånnummer till advokaten (OM man skulle råka säga något ofördelaktigt utan koll på läget)

Sällskapsspel så som Så-Fia med knuff, schack, boxhandskar, läderpiska... :va ---aääääääh, de vart lite fajl va :näsblod

Är hemma hela sommaren med undantag lite bankörningar så dom flesta tider passar mig :fyllisar

När? Anytime efter kl 17 :banana

Rekomendation för utrustning:
Kall öl
Sprit
Groggvirke
Enkel matsäck/grillpryttlar
Bra plats att vara på där man inte skrämmer kvinnor & barn...

Bergsprängare å en DVD med motorljud.

Badkläder för dom me dåligt omdöme och anser det vara en njutning att sänka kroppen i vätska.

240liters sopsäck i papper, som fungerar som engångssovsäck.

Adresslapp i snöre rund foten ( Så poppo vet vart man skall sändas hem efter en 6 timmars)

Telefånnummer till advokaten (OM man skulle råka säga något ofördelaktigt utan koll på läget)

Sällskapsspel så som Så-Fia med knuff, schack, boxhandskar, läderpiska... :va ---aääääääh, de vart lite fajl va :näsblod

:tummenupp När kör vi?

Viss lindring och att man höjer livskvalisorten göres med fördel med en blandning av "Captain Haddock" med cååla :tummenupp

Dr. Fortpelle expert inom smärrtlindring och framkallande av samma sak

Me like!! Det skall helst vara den mörka jamaica sorten med cååla :)

Jag törs nästan inte svara i denna tråd, då jag har en Röd R1:a....nära vinrött...:D

Frågan är när var hur. Berra hade fixat kalasers förra året, partytält is tha shit! Skyddade oss från väder och vind:)

Ett alternativ jag tänkte på men samtidigt vill jag inte köra in Berra i Saltgruvan:DBoka in oss på Herrgården:va

Men Berra MÅSTE vara med, har han någon han kan skicka till stekbordet:DFrågan om vi är rumsrena nog när vi börjar krypa på alla fyra och bada i Hedströmmen.

Alt tar vi en vinter/höstfest och bokar in oss på inneaktivitet hos Berra.

Fler konkreta förslag, var, när, hur? Skall vi vara på "allmän" plats så tror jag iaf på Partytält.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon