Årets första mini-burn i Skåne?

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Ruski motard
Kan skryta med att ha kört 25mil i helgen, med handtagsvärme dock... Slutade iaf med att jag och en polare (Anarchist på forumet) spelade in lite småbus, fan vilka riktiga OuTlaWs vi är! :tomten

Kommentera gärna och berätta hur snygg både jag och hojen är, som tack får alla som gör det en piggelin! :banana

Bifogat

• 5.jpg
    5.jpg
    49.5 KB · Visningar: 318
  • 6.jpg
    6.jpg
    47.6 KB · Visningar: 344
philsson skrev:
Måste du börja på blött gräs för å spinna loss.. :D

:huvet Pinsamt jag vet... men där var så mycket rullgrus att framdäcket inte fick fäste när jag försökte på asfalten, backdäcket däremot hade inga problem. Körde nödlösningen som Alltid funkar istället :tungan

Nexor skrev:
:huvet Pinsamt jag vet... men där var så mycket rullgrus att framdäcket inte fick fäste när jag försökte på asfalten, backdäcket däremot hade inga problem. Körde nödlösningen som Alltid funkar istället :tungan

Hahaha najs =), jag måste byta däck bak (har skuret slicks, det gillar nog inte besiktningsgubben).. funderar på att börna sönder däcket.. lovar att det kommer film om det blir så! :yoparty :)

Nexor skrev:
:lol Det är inte sant!. du får bättra på tekniken. :pannkyss

philsson skrev:
Vi kan skylla på hojen. :öga Inga stoppies i gruset då? :rolleyes:

Jodå, men inte av mig... har inte så bra frambroms på skiten så jag har litta problem! Kanske kommer det en film senare idag där polaren gör typ 1m stoppie, wiiie! :tungan

JiMpA skrev:
Hahaha najs =), jag måste byta däck bak (har skuret slicks, det gillar nog inte besiktningsgubben).. funderar på att börna sönder däcket.. lovar att det kommer film om det blir så! :yoparty :)

det får du fan lova det måste man se en film för i år :banana

sandstream skrev:
Skönt att se att snön ligger kvar i Skåne också :D
Fan vad du är skadeglad. :fatta! :D
Nexor, säg nu till tokholmaren att allt är photoshoppat.
Lovar att fota när jag burnar upp mitt bakdäck på Duccen! Kewlt och lite humor att lägga upp detta här på SH. Ni sticker inte ut hakan lite heller! :lol

Maverick_ou812 skrev:
Fan vad du är skadeglad. :fatta! :D
Nexor, säg nu till tokholmaren att allt är photoshoppat.
Lovar att fota när jag burnar upp mitt bakdäck på Duccen! Kewlt och lite humor att lägga upp detta här på SH. Ni sticker inte ut hakan lite heller! :lol

Ja men vad gör man inte när du ställer in rundorna pga. vädet Maverick? Tramsigt... :hihi
Och ja, snön ÄR photoshoppad! Egentligen burnar jag framför en bluescreen :brinnerup

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti