Årets första hojtur

Jag dammade av klädhängaren som stått på klubben hela vinter och tog med Anna och P-O på en tur runt stan idag.
Fick till ett par fina sladdar med GS:en och den går fortfarande på bakhjulet om den får fäste. ABS känns tryggt och handtagsvärmare är skönt.
Komforten är betydligt bättre än på crossen och jag slås över hur sakta alla bilister kör.
Jag rekommenderar varmt att köra med reflexväst, eftersom bilister inte verkar tro att det finns hojar ute i trafiken nu.

Bifogat

• hojtur.JPG
    hojtur.JPG
    134.6 KB · Visningar: 124
  • hojtur1.JPG
    hojtur1.JPG
    130.2 KB · Visningar: 118
Och jag fick inte min frontkåpa idag. Han som skulle ta med den hit från Kiruna hade glömt den...:( Men jag åker ju ändå dit nästa helg så jag får väl ta med den då...

Har varit i Sthlm hela helgen och här är det helt sjukt mycke hojar ute och kör! Man blir som lite avis.

Ja, idag blev premiärturen avklarad för mig med. Bytte varvräknare och sen blev jag ju tvungen att testa grejerna :D

Idag blev premiären för min del!

Tidigt iväg från jobbet och köra en sväng...stannade till på kajen men var rätt ensam (bild1)...När Tina kom hem hakade hon också på (bild2) ...slutligen åt vi på exklusiva resturangen Max :D

Nu har det äntligen börjat...så j_vla kul de va å köra!

Bifogat

• kor1.jpg
    kor1.jpg
    135.7 KB · Visningar: 75
  • kor2.jpg
    kor2.jpg
    135.9 KB · Visningar: 105
  • kor3.jpg
    kor3.jpg
    125.3 KB · Visningar: 82
Idag blev premiären för min del!

Tidigt iväg från jobbet och köra en sväng...stannade till på kajen men var rätt ensam (bild1)...När Tina kom hem hakade hon också på (bild2) ...slutligen åt vi på exklusiva resturangen Max :D

Nu har det äntligen börjat...så j_vla kul de va å köra!
Bra att Tina kom och styrde upp, annars hade du väl bara stått på kajen hela dan. :arsele

Och NEJ, jag är inte aaaaaaalls avundsjuk!

Plocka ut hojen redan? den kan juh bli dammig... :rolleyes:

men en sväng har det hunnit bli iaf...tog pappas Rocket III i lördags så man fick åka den slöa lilla glidaren... :confused:

och i söndags tvättade vi av tjejens hoj så det blev en liten sväng då oxå...från Klockarbäcken(jobbet) och hem till Teg...

men den 29e då jäv**r... :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...