ÅRE v.6 "Rix FM Veckan"

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
Som rubriken lyder...vilka ska dit??

Vi är ett gäng på 6 pers (4 bikers..."God bless the others"..:gnissla ) som ska dit o kommer bo på Åre Fjällby rum507 som ligger ca: 50m ifrån VM8:an :yoparty :tuttar :banana :fyllisar

Ähh, det är väl bara reklam och popmusik de spelar ändå antar jag?

Jag börjar min jobbperiod på tisdagen den veckan så jag är gärna på.

Fy fan. Inte avis på er. Inte funderat på nattåget?
Jaja, ha så kul. Själv glider jag upp i slutet av mars! Betydligt bättre väder och garanterat öppet på skutan om det inte blåser!

jag o 3 andra kompisar körde från trelleborg förra året v6 när de rix fm vecka :)
tror de va ca 130 mil lagom segt hade oturen att de va konstans snöstorn halva vägen också hehe:)

När jag körde till åre brukade jag alltid köra på natten. Visserligen så jobbade jag där så jag var där i 5 månader så det var värt att ta med bilen men aldrig jag skulle göra det för en vecka. Flyg eller tåg är det som gäller!

Ja, Slisk FM får mig att fly från vad som helst :gnissla Det känns ju iaf inte som att den veckan går ut på skidåkning, utan bara en dyrare fleradagarsfylla... Till glädje för Pripps å dom som gör klamydiapiller :D

Efter flera års utveckling introducerar Borsiin Medical Sunny Beach kittet för alla ungdomar som åker till sunnybeach/alanya/kos/Åre osv....

Alla vet att cheyer snokar i folks badrumskåp. Rensa därför ut det helt och ställ in kittet bestående av:
Azitromax - Antibiotika mot klamme/gonne
Norlevo- Dagenefterpiller
Combivir- Bromsmedicin mot HIV
Descutan- Huddesinfektion när man känner sig smutsig efter ett fulligg
2 par latexhandskar

Då damen inser att du är en ansvarstagande herre som sätter säkerheten i främsta rummet blir det ligga av direckt.....

V 3 är bäst i Åre, då är det studentveckan och busslaster med hurtiga norskor fyller på.

Fy fan. Inte avis på er. Inte funderat på nattåget?
Jaja, ha så kul. Själv glider jag upp i slutet av mars! Betydligt bättre väder och garanterat öppet på skutan om det inte blåser!

Har tagit tåg en gång tidigare...(fira nyår i Åre 06-07...dåligt med snö då :mad:)
Har inte helt koll på läget men skutan är den liften som går till den lååånga backen lr hur?? ifs så ska den öppna på fredagen...:gnissla )

Efter flera års utveckling introducerar Borsiin Medical Sunny Beach kittet för alla ungdomar som åker till sunnybeach/alanya/kos/Åre osv....

Alla vet att cheyer snokar i folks badrumskåp. Rensa därför ut det helt och ställ in kittet bestående av:
Azitromax - Antibiotika mot klamme/gonne
Norlevo- Dagenefterpiller
Combivir- Bromsmedicin mot HIV
Descutan- Huddesinfektion när man känner sig smutsig efter ett fulligg
2 par latexhandskar

Då damen inser att du är en ansvarstagande herre som sätter säkerheten i främsta rummet blir det ligga av direckt.....
Ja, just bromsmedicin mot HIV måste ju vara tidernas största turn on :D

V 3 är bäst i Åre, då är det studentveckan och busslaster med hurtiga norskor fyller på.

hmm...kanske ska boka annorlunda nästa gång...fattar inte varför dom åker hit dock...har dom inget eget i Norge?? men varför klaga...dom är jue rätt porriga en del...:tuttar :yoparty

Eftersom det är 3 veckor så fyller jag på med v4 och v5 oxå. Vill man åka o bo billigt ska man åka dessa veckor. Då får man liftkort och boende för 1600 sön-tors + att nån från studentveckan brukar komma med lite käk från sponsorerna!!:tummenupp

sämre PR-dynga än "tjitt-fm" i åre eller sälen eller vart fan de nu e finns inte.

Just ÅRE är riktigt kass, åkningen hör till en av de bättre plejsen i landet men resten whatso EVER! suger fetpung! Intressant är att i år har bengen fått tillstånd att inrätta ett tillfälligt häkte bestående av en 20fots-container!! inredd med lite skit för o slippa pendla med packet till ö-sund. :D

tyvärr folk, ÅRE är "overpriced and underdelivered"..
/J

sämre PR-dynga än "tjitt-fm" i åre eller sälen eller vart fan de nu e finns inte.

Just ÅRE är riktigt kass, åkningen hör till en av de bättre plejsen i landet men resten whatso EVER! suger fetpung! Intressant är att i år har bengen fått tillstånd att inrätta ett tillfälligt häkte bestående av en 20fots-container!! inredd med lite skit för o slippa pendla med packet till ö-sund. :D

/J

Jag har bara varit där på genomresa men det jag såg då var inte så imponerande direkt. Trysil före Åre alla dagar i veckan, åkningen vet jag däremot inte så mycket om...

/J

Bengen?? vem/vad är det??

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma