Ångrar ni era tatueringar? ;)

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Har gått i tankarna rätt länge, då och då har jag funderat mer på det och kommit fram till att jag inte har pengar eller what ever. Nu är jag dock seriös, till sommaren vill jag vara tatuerad. Jag tycker personligen små tatueringar är snygga. Jag vill göra en drake över axeln/lejonet. Ganska stor, nu till frågan.

Ångrar ni er att ni tatuerat er? Ju längre sen ni haft den desto bättre :) haha och hur lång tid brukar det ta innan man får en tid?

Antar bara att jag är rädd för att bli dömd av samhället (kommer snart börja söka jobb) om man har massa tatueringar.

Jag ville ha. Sen så ville jag ha ännu mer. Men sen kom jag på att de var onödiga pengar och att jag inte ville ha mer.

Farsan gjorde en egen när han var snorvalp, dock med bläck och kniv. Fulare kan de inte bli :D Dock fixade han nytt över.
Tänk väldigt noga igenom vad du gör och var eftersom de fortfarande är känsligt i vissa arbete.

ångrar inte mina men har tappat intresset då snart varenda fritidsfröken e wild and crazy och har en tatuering..

och om jag inte ångrar den på avataren va kan man då ångra? :banana

går den att dölja med skjorta å jeans så ha de på intervjun så slipper du tänka på det.

Ångrar mig då alla har det idag. Vissa av dem är 10år gamla och behöver fyllas på men varken orkar eller vill lägga pengar på det.

Jag tänker inte ens på det och ångrar inget. Förr i tiden var det nått speciellt, idag går alla möjliga småbrats med tramp stamp och halstribaler. Det har blivit fånigt på nått sätt. :gnissla

så äckligt mainstream så man kan :zpy
speciellt tribaler,kinesiska tecken och annat krafs.
E: no offense

Last edited:
Jag ångrar ingen av mina, man lever ju med de varje dag så det blir liksom en del av en. Flera av de är ganska stora, men ingen sitter så att de inte går att dölja om jag inte vill visa de. Oftast bryr jag mig inte om ifall de syns eller ej, men med tanke på jobb och så tycker jag det kan vara smart att de går att dölja. Alla gillar inte tatueringar, är ju en smaksak.

Ångrar verkligen inte att jag gjorde mina. Ska göra minst en till.

MEN! Gör ngt som DU vill ha. Inte ngt som du gör bara för att du måste ha en tatuering innan sommaren.

Jag har bara två men jag "ångrar" dem båda. Men mest för att jag var 14 och 15 när jag gjorde dem, idag hade jag nog tänkt annorlunda. Men samtidigt så börjar de se lagom slitna och fula ut så de blir lite olika mot vad alla andra nissar har.
Tjejen har en stor tatuering på sidan av kroppen som hon fortsätter bygga på och tatueraren som har gjort hennes är så jäkla grym så att jag känner mig tvingad till att ta tag i det hela och ska gadda mig snart igen.
Mitt drömmotiv är ett stort jäkla sagoslott i Disney-stil på ryggen, fullsmetat med små elaka figurer som mördar alla barnens favoriter. Kan bli coolt.

Jag har ångrat mina i någon dröm. Annars är de mest där. Måste dock fortsätta lite på armen så det inte ser så glest ut.

Det är bara lite färg, inget man ångrar. Vissa hade man väl gjort annorlunda men det är ju inget man kan påverka nu.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back