Åktur i sthlm 20/5?

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
a
Är det något på G i sthlm på torsdag :confused:
Hakar gärna på i så fall :tummenupp

Annars kan jag leda en kringelkrok-runda men då blir det finåka, inge stresstempo! Till och med övningskörare kommer tycka att det går långsamt... :)

Åker gärna en sväng. Helst efter lunch. Är ganska långsam å så

hakar gärna på

:)
hakar på om det som sagt inte går så fort... tid plats??

Blackadder skrev:

Annars kan jag leda en kringelkrok-runda men då blir det finåka, inge stresstempo! Till och med övningskörare kommer tycka att det går långsamt... :)

Min första post här! :yoparty

Blir det efter lunch (13.00) är jag gärna med. Hojen är på 100-milaservice på förmiddagen så en tur i lagom (långsamt) tempo så jag får känna vad de gjort med den skulle sitta finfint. Hur, när och var?

Blackadder skrev:

Vart När Hur Jag är på!! :yoparty

Vad sägs om att mötas upp vid Rosenhill 13.00 fulltankande och urpinkade för avfärd ca 13.15?

Färden kan tänkas gå ut till Torö på lite slingriga och kuperade 'bakvägar'. Det går inte hålla nått högre tempo på dem men det är bra kurvträning. Vi gör ett kortare stopp på Torö (eller så länge vi känner för) för vätskeintag å utbyte av rövarhistorier. Sedan retur till Rosenhill på lite större och snabbare vägar med nån eventuell avstickare.

12 grader säger Tv4.as glädjenyheter. Jag kikar förbi om vädret är fint.
Men, ska vi inte samlas tidigare än 13.00? Det tar ju ett tag att komma iväg och så tar det ju en stund till Torö och tillbaka. 11-30-12.00 istället? :va

kl 13:00

:nicka

tycker att det låter fint, bjuder vädret till och tid finns så kommer jag i sakta gemak .... :hoppa

Blackadder skrev:
Vad sägs om att mötas upp vid Rosenhill 13.00 fulltankande och urpinkade för avfärd ca 13.15?

Färden kan tänkas gå ut till Torö på lite slingriga och kuperade 'bakvägar'. Det går inte hålla nått högre tempo på dem men det är bra kurvträning. Vi gör ett kortare stopp på Torö (eller så länge vi känner för) för vätskeintag å utbyte av rövarhistorier. Sedan retur till Rosenhill på lite större och snabbare vägar med nån eventuell avstickare.

Jag är också intresserad...
Hur lång tid tar turen på ett ungefär? Jag borde nämligen plugga till en tenta...

Chribba skrev:
Jag är också intresserad...
Hur lång tid tar turen på ett ungefär? Jag borde nämligen plugga till en tenta...

Jag tycker du skall plugga stenhårt idag och på onsdag och njuta på torsdag.
Hur lång tid det tar är nog svårt att säga, beror helt på vilket tempo det blir samt hur länge vi skall fika/snacka skit etc.
Lycka till med tentan!

Jag kan tyvärr inte tidigare än 13, är upptagen under förmiddagen.

Helt värdelös på tidsuppskattningar (jag märker inte hur fort tiden går när jag åker hoj...) men räkna med minst 2-2,5h iaf, start-mål R-hill.

Jag antar helt enkelt att alla hittar till Rosenhill och kan vara där i tid. Blir det inte varmare än 12 grader kommer ni känna igen mig genom att titta efter någon i en röd överdragsjacka, ska försöka parkera lite avsides oxå. Blir det varmare så får ni titta efter nån som liknar avatarbilden helt enkelt.

Tillhör inte kretsen riktigt. Men jag hänger gärna på om det går för sig.
Plus kanske två eller tre stycken till.

Okunnig

Som nykomling i "samåkningssammanhang" har jag dålig koll på samlingspunkter.
Exakt var är det vi ska ses?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...