Åktur 6/7

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Det har varit lite dåligt med gemensamma åkturer på sistonde så jag tänkte vi skulle råda bot på det.

Samling vid pumpen på söndag klockan 13:00 för avfärd mot okända mål.
En tanke som finns om det är lämpligt är att åka och hälsa på Nalken och fika lite när han sitter och jobbar på Arlanda när man istället kan vara ute och åka hoj :squid
Nalken, du får gärna skriva här och säga om det är ok beroende på hur många som kommer med.

Så se till att ta det varligt med spriten i kväll så ni är frächa och fina imorgon.
Jag kommer givetvis inte att gå ut och festa ikväll så att jag är pigg imorgon (Slå gärna en pling om ni ska ut för jag kommer troligtvis vara på Flustret :rodnar )

Vi ses på Söndag!

Klart som korvspaden på Rörken ring att vi ska med...det har iaf kortstubina bestämt!!!
Å vem vet vad som händer om jag iitne får som jag vill;)
F-n :o det var ju gubben som var inloggad hmmm jag bestämmer väl för honom

PANIK!!! :eek:

Edit:Ahh... Efter ett samtal med Pingvinen kom jag på att det är lördag idag... :rodnar

Last edited:
Jag hänger gärna på :tummenupp Har inte åkt hoj på ett bra tag så nu är man sugen :D

låter trevligt... om jag orkar up bara, ska köra TAXI inatt

bulle ikväll = 073-7014474 (Mitt lilla taxi-nummer)

låter bra. ska försöka dyka upp. ;p
/z

Om en färsking får hänga med så gör jag gärna det.

Kul att det verkar bli lite uppslutning den här gången! Lite nya ansikten är bara kul!

Vi ses vid pumpen allihopa! :tummenupp

Har ni vägarna förbi så är ni jättevälkommna!
Om ni nu skulle bli ett helt fotbollslag så hittar jag väl ett hörn där vi kan vara.
Kör nu som jag brukar köra, lugnt och sansat!
mibe04 och Dekis hittar till mitt jobb.

Madhonda skrev:
Kongo... du kan få åka med mig....!! ;) Ja... om du törs alltsåå...!! :skrämd :hej

Tack för erbjudandet men för det första är jag INTE överförtjust i att åka bakpå :skrämd och för det andra så har jag redan i min misär planerat att åka(läs bli hämtad) till mina päron....

Hoppas ni får kul iaf :tummenupp

Trevligt att så många vill ut och åka :tummenupp
Ni som har digitalkamera, glöm inte den hemma! Jag vill gärna se många trevliga bilder från åkturen senare.

Vi ses /M

Ojojoj! Det blev ju en härlig (om än svettig) dag det här! Redigt med åka, mycket svängar och lite till. Kul att så många kom till pumpen för att åka med ut. Var det förresten som räknade in oss alla innan vi splittade på oss vid Väsby?

Här kommer de bilder som jag knäppte under dagen. Eftersom jag av någon anledning aldrig fick fram kameran vid pumpen så är mina försat bilder från Gottröra.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon