Åker till BB!

Lycka till.
Det kommer gå kalas och det är ju det mäktigaste man kan göra. :tummenupp

Fattar inte varför du skriver på SH just nu bara... :)

Last edited:
Falskt alarm. Blir istället på någon fullkomligt okristen tidpunkt i natt verkar det som. Lite svårt att koppla av och sova...

:tomten

Äh, det är ju inte den vakna natten, innan det hela drar igång, som man blir trött av... De är de vakna DYGNEN under arbets gång som tröttar ut.. EN vaken natt klarar ju vem som helst..

Jag hoppas min framtida gravida fruga ger mig en stor fet jävla smäll när hon känner att ungen är påväg o jag "bara ska skriva på SH innan vi drar".

Lycka till...

Jag hoppas min framtida gravida fruga ger mig en stor fet jävla smäll när hon känner att ungen är påväg o jag "bara ska skriva på SH innan vi drar".

Lycka till...

På en annan site var en höggravid fru inne igår och skrev "nu är det 2 min mellan värkarna, nu åker vi in" :D :D :D

Hoppas också att allt går bra :pannkyss

Om det blir en kille så kanske du vill döpa honom till Nicky Hayden Njoutech? ;) :hihi

Grattis din galning. :)

Vill ni titta på moderkakan, hör jag barnmorskan fråga. Nej, svarar jag snabbt. Men av någon anledning blir jag nyfiken och förvånar mig själv genom att göra tvärt om. Jag stegar bort mot det rostfria bord där den ena av de två Åsor som assisterade under förlossningen står och noggrannt tittar och petar på vad som förutom barnet också kom ut. Det är en besynnerlig upplevelse av både motvilja/vämjelse och fascination/intresse. Jag lyckas bortse från vad jag har fått lära mig om vad som är äckligt och tänker istället på biologi. Förunderligt. Den där...slaktade maneten...har varit vår lilla flickas livsuppehållande vän under nio månader. Nu är den död. Nu har den utfört sitt uppdrag och ska kastas i en soptunna. Men den är inte ensam om bli tufft untnyttjad när ett liv skapas, närs och föds; det är svårt för den som inte själv har varit med (även jag blev denna andra gång överraskad) att förstå hur det är att stå bredvid och försöka hjälpa någon som vrålar, vrålar, vrålar och vrålar. Skulle man ändå vara övertygad om att det är minst lika jobbigt och smärtsamt som det låter blir den som ser allt det röda snabbt övertygad. Vad en kvinnas kropp usätts för under den nio månader långa graviditeten och vid förlossningen är faktiskt inte klokt. Puh, skönt att det är över. Allt gick bra och vår nya/andra dotter Alma verkar må fint.

Bifogat

• mothercake.jpg
    mothercake.jpg
    81.9 KB · Visningar: 45
Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...