Åka till Trosa på lördag och fika? Kika på Bikerbitch körning? Läs då här

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jag tänkte att lilla BB skulle få insupa lite hoj-atmosfär och känna hur det är att åka med oss andra knuttar. Därför föreslår jag en liten åktur till Trosa för en glass och lite ljug. Inget avancerat, utan mest för att komma ut och få lite skit på sig och inspektera BBs kurvtagning :D . Det blir väl inga omvägar utan jag tänkte ta Södertälje-Järna-Vagnhärad-Trosa, inga brutal-små vägar alltså utan lite landsväg som blir rätt krokig i rätt hastighet :p . Lagom tid att samlas? Vad sägs om att vi möts på Shell/McDonalds vid Alby, precis där man svänger av E4 och tar gamla vägen till S-tälje, och vi ÅKER därifrån klockan 13,15. Det är alltså lördagen den 7e juni vi pratar om, nu på lördag. Jag räknar med att DU kommer och inviger BB i hoj-branschen! Skriv upp er här så vet man vilka som man ska hålla koll efter.
Som vanligt så ska ni spana efter den här ryggtavlan, då vet ni att det är mig ni har hittat :D

Bifogat

• ryggmärke.jpg
    ryggmärke.jpg
    36.6 KB · Visningar: 552
Last edited:
Eftersom ett antal gammelgixxers åker med så måste man ju ta sitt ansvar och vara med, så att man kan samla upp alla delar längs vägen :)

Vi ska ut och åka ett par stycken åt det hållet på lördag om vädret håller i sig, så vi kanske kan möta upp på vägen så vi också för skåda hennes powerslides och knäskrap?. :tummenupp

Last edited:
Hightuned:

Har du börjat köra hoj igen ?

Vilken tänkte du krascha den här gången ?

och till er andra som tänker åka med HIghtuned. Håll avståndet ! Hans "track record" är inte det bästa ! :squid

Göran skrev:
Hightuned:

Har du börjat köra hoj igen ?

Vilken tänkte du krascha den här gången ?

och till er andra som tänker åka med HIghtuned. Håll avståndet ! Hans "track record" är inte det bästa ! :squid

Jag säger ju att jag har mognat och blivigt ansvarsfull men ingen lyssnar ju på mig?. Och då jag inte skrotat duccen ännu så måste alla gamla krascher bero på att jag kört undermåliga japanska hojar och inte på mig?. :crash

p.s om du ber riktigt snällt så ska jag sota ur busen på estörakan åt dig!.

Jag hakar nog på om vädret håller (20 grader och sol gissar dom på för tillfället)!

Vad skönt att inte så många hänger på, för min del alltså.
Knäskrapen sitter ju inte riktigt ännu....

Vi syns vid Alby!
// tjejen med det destillerade vattnet

Jag tror jag kommer. Tänkte möta några vid preem macken vid globen kl. 11 o kör man en sväng typ jordbro - rosehill - tumba - alby så borde man ju utan problem hinna käka o ändå hinna fram till shell i alby kl. 13....

Eeeeeeeeeeek!
Det är ju bara en halvtimme kvar!
Helvete vad tiden går fort ibland!
Nåja, dax att öka tempot lite så jag hinner klä på mig och käka något innan jag drar :)
Ses strax!

Trevligt väder..

ganska roliga vägar

hojjen e arg på mej efter fullgas järna - vagnhärad

Synd att inte fler hängde med på den lilla extra rundan mot gnesta

Väldigt varmt
Slut stötdämpare
Flickvän bakpå
Dyr macka
Inte titta för mycket på och prata för mycket med jättesöt Trosa-tjej i kiosken
Roliga vägar
Fotpinnsskrap i en vänsterböj