GSXR1100R
The older i get the faster i was
Lördagen 2010-01-23 Kl 13.00 öppnas grindarna till Anderstorp Raceway. Du som kan och vill får köra i kortege sakta runt banan för att visa ditt stöd för banan. Var gärna fler i bilen. Vi registrerar antalet bilar och personer som deltar.
Så här kommer det att gå till:
Ni kör in genom grinden och fram till startplatsen där vi bockar av antal bilar och personer samt varifrån ni kommer.
Därefter slussas ni fram till banan och ansluter i kortegen som sakta rör sig fram på banan. Blir vi många så fyller vi hela banan med bilar.
ARC kommer att ha sin cafeteria öppen.
Om det är kallt och jävligt så kör jag nog upp till Anderstorp om några vill hänga på i min bil, vi splittar på soppan och har kul.
Jag kör 10.00 sharp isf, 50 mil t.o.r
1. GSXR1100R
2.
3.
4.
Så här kommer det att gå till:
Ni kör in genom grinden och fram till startplatsen där vi bockar av antal bilar och personer samt varifrån ni kommer.
Därefter slussas ni fram till banan och ansluter i kortegen som sakta rör sig fram på banan. Blir vi många så fyller vi hela banan med bilar.
ARC kommer att ha sin cafeteria öppen.
Om det är kallt och jävligt så kör jag nog upp till Anderstorp om några vill hänga på i min bil, vi splittar på soppan och har kul.
Jag kör 10.00 sharp isf, 50 mil t.o.r
1. GSXR1100R
2.
3.
4.