Åka på sporthojsfesten?

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Jag är sugen på att fara på sporthojsfesten i Örebro den 23:e augusti. Finns det andra UMCC:are som är sugna att hänga på?

:öl

Pite bor

...får dom oxå haka på :skrämd

Vilka är intresserade av detta arragemang i klubben. Kanske vi skulle höra efter på ett månadsmöte.
Jag kan mycket väl tänka mig åka. Ska ändå inte göra något spec denna sommar..förutom köra massor av hoj förstås.

Kan ju bli riktigt kul och massor av :öl :öl & :rock :rock

R1 Uffe skrev:
Japp det stämmer John M :) Uffe Stenberg här, samma ålder som din bror :fakta :hej

I know who you are....Hörde att vissa i hortlax slutat köra sporthoj och köpt bil och HD istället. Stämmer det?

Mell skrev:
I know who you are....Hörde att vissa i hortlax slutat köra sporthoj och köpt bil och HD istället. Stämmer det?

Inte riktigt, "NIZZE" har kvar sin TURBO R1 & han har köpt en HD ram som han har börjat snickra på, ett 3 års projekt säger han.

Inte kommer han att sälja den inte, vad ska han annars köpa när han redan har det värsta.

Det där med bil vet jag inte om vem det är.........!!!!!!!!????? :confused:

Marlund då. Jag hörde att han sålt bågen och köpt en M5:a....

Mell skrev:
Marlund då. Jag hörde att han sålt bågen och köpt en M5:a....

Han köpte en en 528 iförra våren med M paket, sen hade han ju 2 st rodracing hojjar & en sporthoj, eller en touring hoj det beror hur man ser det men en zx-9r har han.

Roadracing hojjarna har han sålt, men Kawwan har han kvar

cbjorkman skrev:
Det finns PM av en orsak på sporthoj :fakta

Håller med..
tråden handlar om det finns intresse av att fara på sporthojsfesten. Inte hur i vida Marklund har bytt eller köpt en jävla BMW. :mad:

Jaja, ni tjafsar ju om annat hela tiden huruvida suzuki gör 8:or runt R1:or och så...

Angående sporthojsfesten så tycker jag det är för långt att åka 75 -80 mil enkel väg för att festa. Kan vi inte ha en sporthojsfest i Umeå?

Mell skrev:
Jaja, ni tjafsar ju om annat hela tiden huruvida suzuki gör 8:or runt R1:or och så...

Angående sporthojsfesten så tycker jag det är för långt att åka 75 -80 mil enkel väg för att festa. Kan vi inte ha en sporthojsfest i Umeå?

NEJ MELL, lyssna nu på Björkman & gänget Mell, ni/vi ska ner dit, 80 mil på hoj är ju coolt :rock

Har just kollat o jag är oootroligt ledig den helgen!! :rock
Såå visst är man intresserad.
Nån som har länk till sida där man får veta vad det kostar?
Blir vi borta 22-24/8 isf??

Åh vad Fia ska bli glad, åka 160 mil på rettan!!! Om det nu blir resa... :rolleyes:

/L

leffe75 skrev:

Nån som har länk till sida där man får veta vad det kostar?

Det går alltid att klicka på länken längst upp i högra hörnet här på sporthoj 'Sporthoj.com festen i Örebro' :hej

leffe75 skrev:

Åh vad Fia ska bli glad, åka 160 mil på rettan!!! Om det nu blir resa... :rolleyes:

/L

:D va, menar du att R hojar inte är bekväm att skjusa på. Men om hon lägger på sig ett par...hmmm, borde det bli bekvämare :crash
Undra egentligen hur länge till du kör R hoj.. :p :p

Men vi kanske allvarligt ska fundera på att anmäla oss då ??
Själv har jag inget annat planerat, så varför inte.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT