Åka lördag och söndag

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Hej kamrater!

Ni vet säkert att det ska bli kanonväder i helgen. Så jag tänker ta och köra slut på däck, bromsar och drivpaket på lördag och söndag. Om det är någon som vill haka på så blir det avgång ifrån pumpen 12:15 båda dagarna. Tänkte att vi kunde bestämma vägar på plats.

Vi ses!
/J

RR_Jonas skrev:
2461227 Hej kamrater!

Ni vet säkert att det ska bli kanonväder i helgen. Så jag tänker ta och köra slut på däck, bromsar och drivpaket på lördag och söndag. Om det är någon som vill haka på så blir det avgång ifrån pumpen 12:15 båda dagarna. Tänkte att vi kunde bestämma vägar på plats.

Vi ses!
/J

Tjaba ja e på som en iller ses på lördag.

Bubba hänger med på lördag, om jag kan få däcket omlagt idag. Iof lite extra spänning när man ligger på slangen nu.

moohahaha!

Edit: Bagkdäcket bytt! Fick hjälp av vår allas kära vän M:et. Trodde aldrig det skulle vara så simpelt att kränga gummi själv, nu är det jag som köper en krängmojäng och däckjärn. Ses i morgon allihop!

Last edited:
Ut och åk ni bara, en annan jobbar juh hela dj***a helgen :gnissla
Blev en 13mil igår som tur var iaf...

Jezqio skrev:
2462200 Ut och åk ni bara, en annan jobbar juh hela dj***a helgen :gnissla
Blev en 13mil igår som tur var iaf...
O gud så skönt att man inte är själv med att jobba hela helgen :)

Jag är på oxå!!!

Synes vid pumpen!!!!!:yoparty

RR_Jonas skrev:
2461227 Hej kamrater!

Vi ses!
/J

Ska ni åka på vägar som är färdigbyggda så törs inte jag följa med, men ska ni vara lite busiga och åka på vägar som är "under konstuktion" och som går norrut så följer jag gärna med på söndag. Vi skulle kunna tanka och äta pizza med TroLis, om vi kommer så långt.

/Dawan

jag vill oxå med!!! men ska ut mot huddunge med tjejen imårrn , hon ska övnköra (hoj) så om ni hamnar i dom trakterna så se upp då e vi ute å rullar med en övnkörare ;) hmm nu kunde jag iaf skylla på det.... annars e det plånboken som sabbar... ha det så kul!

RR_Jonas skrev:
2461227 Hej kamrater!

Vi ses!
/J
Perrkele åksugen!! Hoppas jag hinner, har mycket sket att göra, om jag hinner dyker jag upp!:tummenupp

Dawan skrev:
2462686 Ska ni åka på vägar som är färdigbyggda så törs inte jag följa med, men ska ni vara lite busiga och åka på vägar som är "under konstuktion" och som går norrut så följer jag gärna med på söndag. Vi skulle kunna tanka och äta pizza med TroLis, om vi kommer så långt.

/Dawan

Fegis :tungan ... det är klart att vi kan ta en liten "bussväng", men du skall med på lite vanliga vägar också :pannkyss. Pizza och TroLis låter som en trevlig kombination, det kör vi på. Så pallra dig till pumpen på söndag.

Kongo skrev:
Perrkele åksugen!! Hoppas jag hinner, har mycket sket att göra, om jag hinner dyker jag upp!
/Kongo
Kom annars på söndag, någon av dagarna får du ta och hinna komma på!

Last edited:
Har äntligen fått fart på bettan så imorgon blir det åka av!
varit utan hoj nu i 1,5 månad (känns som ett halvår)

/z

Jag vill också vara med. Men jag jobbar nätter och sover fram till 1300 ca. :(

Det får bli åkande i veckan istället när man är ledig.:) nu i helgen får man jobba lite.:rolleyes:

Få se om man inte kan komma loss i morgon Söndag. Vore kul. Idag skall det jordbrukas osv iaf *perkele*
Men det vore kul att se er alla, det var ett tag sedan nu.

@Lotta: Sov mindre! ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...