Kongo
Men gasa sa jag!!!
Jag och kongolina ska strax dra till Lelles där hon ska prova ut en Hjälm , sedan blir dey lite åka... Ngn mer som känner att det rycker lite i gashanden? Sedan blir det så klart åka i morgon med...! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Penguin skrev:Jag har väl tänkt mig ut lite. I eftermiddag blir det nog bara lite småvägar kring enköping dock, eftersom vädret inte är tillräckligt förträffligt för kräsna mig. Först vankas det lunch på stan med kompisarna, det är ju inte skönt att rejsa på tom mage!![]()
Dock lovas ju bättre och framförallt varmare väder imorgon, så då blir det nog lite längre turer skulle jag tro.
Penguin skrev:
Dock lovas ju bättre och framförallt varmare väder imorgon, så då blir det nog lite längre turer skulle jag tro.
Mav skrev:Var runt Enköping blir det brumma idag? Jag och ev. en polare ska nog ut och brumma en sväng i em.
Penguin skrev:Ingen aning, men slå mig gärna en signal på mobilen (nr finns i stickytråden) om ni tänkt er ut bortåt 15-slaget. Jag utgår från Hummelsta idag vid den tiden eller så.
Man skulle ju kunna tänka sig att åka nedåt Strängnäs eller så...
stackass liten....JoS skrev:
Kryptonit skrev:![]()
Usch vad många åk-trådar som börjar dyka upp här nu...
Jag vill också ut och åka snart.![]()
U-A Loranga skrev:Själv har jag inget framdäck så vi får intala oss att det är för kallt än![]()
TomK skrev:Jag har ett 120/70-17" Metzeler Sportec M1 liggandes om det kan passa ? Det är nött längst ute på kanterna efter bankörning, men för mer normal åkning så finns det många långa mil kvar att plocka ut...
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |