Åk med FIVER till Cartagena den 14-18 mars 2011!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Fiver åker till Cartagena i Spanien den 14-18 mars 2011, tillsammans med Grevens MC-delar. Vi har 15 platser, först till kvarn!
5 dagars hojåka, på en fantastisk bana, i varmt väder, kan det bli bättre?
Resan kostar 12 995 kr, och i det ingår banhyra, transport av hoj och utrustning, plats i tält, tillgång till däckmaskin.
Vi kommer också att samordna transport av förare för de som önskar, både flyg och transfer från flygplatsen. Billiga hotell finns det gott om i närområdet.
Bokning sker genom att maila på order@fiver.se
I mailet skriver du namn, adress och ev. faktureringsadress. I ämnesraden skriver du "Cartagena".

Hur många platser finns det kvar nu?
När måste man senast betala?
Är det moms inräknat i 12995kr? Hur stor i så fall?

Det finns 6 platser kvar, slutbetalning senast i början av januari, handpenning på 3000 faktureras efter bestälning, det är ingen moms på resor.

Nu är det väl färre än 4 platser kvar..:D

Bara 25 veckor kvar:yoparty

Gött nu fick man tummen ur och knep en utav de sista platserna.:tummenupp
Får hoppas på att man har någorlunda fart så man inte blir ett rundningsmärke:D

Ingen som åker ifrån GBG som man kan åka ihop med?

Last edited:
Det kan ev. finnas en plats ledig. Munken har problem att hänga med, skicka PM om ni är intresserade.

Har en cykel med x-att ramnummer så det är en ren banhoj. Men går det att försäkra hojen under transport för stöld och brand? Har aldrig gjort en sån här resa förut så jag vet inte rutinerna.

Har en cykel med x-att ramnummer så det är en ren banhoj. Men går det att försäkra hojen under transport för stöld och brand? Har aldrig gjort en sån här resa förut så jag vet inte rutinerna.

Transportförsäkring ordnar vi. Den ingår i resans pris och gäller under tiden vi har hand om hojen, dvs om den blir stulen eller brinner upp under tiden vi kör ner hojen.
Stöld i depån täcks inte av den försäkringen. En sån försäkring går att teckna hos Trygghansa, vet ej om övriga bolag har någon sån produkt.

Transportförsäkring ordnar vi. Den ingår i resans pris och gäller under tiden vi har hand om hojen, dvs om den blir stulen eller brinner upp under tiden vi kör ner hojen.
Stöld i depån täcks inte av den försäkringen. En sån försäkring går att teckna hos Trygghansa, vet ej om övriga bolag har någon sån produkt.

Hej,

Jag har min hos Länsförsäkringar. Den täcker också skada vid transport, stöld eller brand.

Rickard

Har ring till Trygghansa,Länsförsäkringar och folksam Går inte att försäkra om den inte är registrerad sa alla, och jag har ju x-att ram nummer. Hur har ni andra gjort? Vill gärna ha nummer och namn till de man kan ringa. Tack på förhand.:huvet

I nuläget har vi 4 st som vill bli hämtade i stockholmsområdet, får vi en till kan vi lösa hämtningen ekonomiskt. Hoppas på snabbt svar, alla som har anmält sig har fått ett mail nu.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti