Åk-kompis Upplands Väsby och kanske skjuts till uppkörningen

regularJoe

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2011
Hoj
2006 FZ6-N
hej! en ny gammal åkare letar efter två saker ...

- en åkkompis nära upplands väsby som vill ta en tur då o då

- och en som kan tänka sig skjutsa mig på min hoj (eller åka själv med?) till min uppkörning i barkaby kl 13:15 nu på torsdag. Den som skulla skjutsa mig ditt fick förhinder ... jag tror att om jag åker ditt själv blir de misstänksamma och det blir svårförklarat varför jag är ensam ..

/Nick

ääää va där i tid och frågar dom hävda att din polare åkte och fika medans du skulle köra upp :D

ja det var det jag tänkte göra ... men det står i bokningen att man ska köra fram till grinden o vänta på att bli insläppt ... har själv inte varit där förut och vet inte hur det ser ut. kanske köra förbi imorgon och kolla

ja det var det jag tänkte göra ... men det står i bokningen att man ska köra fram till grinden o vänta på att bli insläppt ... har själv inte varit där förut och vet inte hur det ser ut. kanske köra förbi imorgon och kolla

ta hojen på släp:tummenupp

Åker ganska ofta i de krokarna... :) Hör av dig om du vill ha sällis nån gång...

var också inne på släp men tror inte att jag klara lasta på/av helt själv. tror inte heller de går med att hjälpa mig ...

Hedan - totally! men om jag inte klara det imorgon blir jag nog förbannad på mig själv ett tag!!

var också inne på släp men tror inte att jag klara lasta på/av helt själv. tror inte heller de går med att hjälpa mig ...

Hedan - totally! men om jag inte klara det imorgon blir jag nog förbannad på mig själv ett tag!!

Lycka till imorn!! :)

Anders

jag körde min på släp till örebro, lastade hemma, lastade av vid konbana, lastade, lastade av inne i stan där körning i trafik skulle ske, lastade på efter godkänt och lastade av när jag kom hem..
detta gjorde jag helt själv med ramp, jag är ingen stor kille(175cm 62kg) hojjen en sv1000s på typ 200kg om det räcker men det gick kanon.

underskatta inte dig själv:krama

Har hört om folk som tagit bil till uppkörning och blivit kuggade utan att en kommit så lång som till säkerhetskontroll..

Lycka till!

Thanks guys

I've had a hell of a crazy summer! In any case - Passed with flying colors. Felt real good - every time I did what he asked for he just replied 'snyggt' ... Feel sorry for the others who were there for their second and even third times ... as well as the ones that got the boot that day ... hope they make it next time ;)

I left for the states the day after and I haven't been around much until now.... Too bad it's the end of the season but I plan on ridin until it starts to freeze :)

Thanks guys

I've had a hell of a crazy summer! In any case - Passed with flying colors. Felt real good - every time I did what he asked for he just replied 'snyggt' ... Feel sorry for the others who were there for their second and even third times ... as well as the ones that got the boot that day ... hope they make it next time ;)

I left for the states the day after and I haven't been around much until now.... Too bad it's the end of the season but I plan on ridin until it starts to freeze :)

yeah man jag also brukar go tillbaka to englis when jag varit i tha states :cool: Fred mon

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti