Å fy fan, hoppas allt är bra med dig?

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Det här såg inte kul ut.Vilket svin, inte nog med att matchen är slut ni är ju av mattan och på väg därifrån.
Ursäkten i tidningen är lam, "– Jag tycker att diskning räcker, att gå vidare med anmälan och avstängning är en överdrift, säger Ashna, som hävdar att han inte uppfattade att matchen var avbruten.

Milad Ashna hävdar att han utdelade sparken eftersom han inte uppmärksammat att matchen var avbruten.
- Det borde inte ha skett. Det var ett fel från min sida. Men jag tycker att diskning räcker, att gå vidare med anmälan och avstängning är en överdrift, säger han enligt hd.se."

http://hd.se/sport/2012/12/07/sm-slutade-pa-sjukhus-efter/
http://hd.se/sport/2012/12/07/sadant-hander-hela-tiden/

Krya på dig och grattis till SM-medaljen! :krama

Att det utdelas slag efter gongongen kan jag förstå för det kan man missa och signalen kan vara otydlig men några meter utanför mattan så är det inget ju inget misstag längre.

Tror detta citat är vad det handlar om.
Då kände jag att "vill man inte fajtas så ska man inte delta i en sådan här tävling".
Milad Ashna blev nog helt enkelt arg och lät känslorna styra.

Ganska skönt att se en polisanmälan. I fotboll och hockey brukar liknande händelser passera med nåt lättare straff från förbundet.

Livstids avstängning är det enda rimliga.
Det är en grundbult i all sport att när det är slut, så är det slut.

Eftersom ni skriver "du" så antar jag att det är nån känd profil här. Whom?

Avstängning och utvisning till Osby känns som ett rimligt straff! Höll på med kamp några år och har aldrig sett nåt liknande heller. Att det delas slag och sparkar som kanske inte är regelvärdiga är en sak när adrenalinet flödar, är man inte tekniskt överlägsen får man vara hård :brynad. Men att kliva efter på det där sättet och bakifrån??? Osby eller Sudan I tells ya´

Tack för omtanken!
Det verkar gå åt rätt håll. Först igår fick jag grymma smärtor i ischiasnerven.

Jag har gjort detta i 15 år såväl här som utomlands, nåt sånt här har aldrig inträffat tidigare.
Ska det vara helt laglöst utanför mattan så kan vi ju strypa varandra till döds nästa gång. Sånt här måste man polisanmäla.

Hela året uteblev jag från tävling då ena skadan efter den andra avlöst varandra. Nu till SM var jag frisk nog att ställa upp, jag fick vara med i 30sekunder.

*/ ?>
Back