Även andra sporter stör grannar

Jag garvade friskt åt det när jag hörde det nämnas på nyheterna för ett par dagar sedan. :hihi
Svensken älskar att få avreagera sig på något efter att ha knytit näven i fickan över den ena ass-rape-skatten efter den andra.

I det här fallet fanns det ingen cross-/motorbana att negga över, man fick ta näst bästa...

Var finns verklighetsförankring hos dessa människor egentligen?

Alltså, jag kan faktiskt förstå att man kan störa sig på en motorbana... men tennis???

Hahaha, säkert samma pucko som ringde polisen när han upptäckte att en fartkamera saknades! Jösses.

Det var fan ta mig det lägsta jag har skådat på länge. Så jävla typiskt Sverige! De borde tillämpat miljöbalken annorlunda och istället förelagt de klagande att ljudisolera sina usla hus, bygga bullerplank etc.:fakta

Var det mest herr eller damtennis det spelades där? Kanske är så att ena parten i det "drabbade" huset inte klarade av de orgasmiska stönanden som omger tennis vid servning och liknande, så hon/han gick runt och ville :ligga hela dagarna? När skavsårsplåstren var slut så var anmälan enda lösningen på problemet.

• Gilla
Reaktioner: SGM
Var det mest herr eller damtennis det spelades där? Kanske är så att ena parten i det "drabbade" huset inte klarade av de orgasmiska stönanden som omger tennis vid servning och liknande, så hon/han gick runt och ville :ligga hela dagarna? När skavsårsplåstren var slut så var anmälan enda lösningen på problemet.

:rofl ...jag tror du är något på spåret. Ljudet tillsammans med de reglementsenliga korta kjolarna de kör med. :cottonpanties

Det är nog många som undrar om miljöbalken kan stoppa sociala aktiviteter utanför sina bostäder när man läser en sådan artikel.

Bosätter man sig vid en utomhus tennisbana får man nog räkna med viss ljudnivå. Kan inte tänka mig att det är värre än många andra har det. Skulle vilja se kommunen utrymma området där jag bor sommartid i synnerhet på kvällen. Det skulle bli ramaskri. Det är nämligen stadens oas där man samlas för att bada, sola och grilla. Problemet för de boende är att man aldrig går hem. Precis som på puben höjer man sakta men säkert ljudnivån desto längre kvällen fortgår.

Hahaha, säkert samma pucko som ringde polisen när han upptäckte att en fartkamera saknades! Jösses.

Jo, man tänkte nog ett och annat om den personen. Var personen inte polis/myndighetsperson eller jobbar på vägverket undrar man vad som rör sig i skallen.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman