Är Rossi ful?

Är Rossi ful?

• Antal röstningar
    0

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Killar klagar jämt över att de tycker att Rossi ser ut som en liten apa, medan jag hört många tjejer sucka trängtande. Dags att bestämma hur det egentligen ligger till. Tycker tjejer att Rossi är ful? OBS! Endast svar från tjejer, för att pollen ska bli intressant!

Macho Woman skrev:
Killar klagar jämt över att de tycker att Rossi ser ut som en liten apa, medan jag hört många tjejer sucka trängtande. Dags att bestämma hur det egentligen ligger till. Tycker tjejer att Rossi är ful? OBS! Endast svar från tjejer, för att pollen ska bli intressant!
Han är väl ingen super modell, men han ser söt och charmig ut.. jag skulle deffenitivt titta 2 ggr...

Fast å andra sidan... hur många brudar har inte han lekt med då....?? :va

Att tjejer suktar är väl inge konstigt... kör man sporthoj och tjänar 100 miljoner om året så suktar väl alla även om man ser ut som fan...

yikes1a.JPG
<- Rik kille, ni tjejer suktar...

Eeehh, jag tänker komma till min åsikt, men jag vill ju inte påverka resultatet. Jag ska argumentera för min ståndpunkt när det kommit in ett antal svar...

Macho Woman skrev:
Eeehh, jag tänker komma till min åsikt, men jag vill ju inte påverka resultatet. Jag ska argumentera för min ståndpunkt när det kommit in ett antal svar...
-alla SH-veteraner vet din åsikt :fakta

Om ni mot förmodan skulle ha glömt hur han ser ut, lägger jag här in en klassisk bild:

Bifogat

• nakenjanne.jpg
    nakenjanne.jpg
    42.2 KB · Visningar: 275
Gärna motiveringar från de som har röstat, tack. Annars finns det ju inte någon garanti för att de är de avundsjuka killarna på forumet som röstat som de önskar att vi tjejer skulle.

Kay skrev:
Att tjejer suktar är väl inge konstigt... kör man sporthoj och tjänar 100 miljoner om året så suktar väl alla även om man ser ut som fan...

yikes1a.JPG

:fakta Faktiskt lite patetiskt :D Men killar gillar ju tjejer som ser bra ut. Det är väl nästan samma sak, eller :rolleyes:

Ingen som man vänder sig efter på gatan 7 33.33% :)

Å andra sidan behöver han inte vara snygg. Han gör det han ska göra och han gör det mer än bra.

Jag tror framgång tilltalar båda könen;).

Kay skrev:

yikes1a.JPG
Du hade ju goda förhoppningar om oss tjejer :tungan

Miss_Orchidee skrev:
Fast om du bortser från Vad han gör då? skulle han iallafall vara ful då??

Jag skulle tycka att han var en rolig prick. Snygg? Nej.

Här är listan på tjejer som har röstat hittills:

-PLM- floodi Kay Kitties mattsson Neb Jones NSR Ok Jin Chun Sweet Angel zoddri Azzurro Färnbo Macho Woman Miss_Orchidee oFFkeFF Trango_B UrbanTiger Huck Jax Lg Majoren majtii morlock Ninjaboy NoicE Ronin spik Tysken Want a R1

Tycker inte han är ful men det är ingen som jag skulle vända mig om efter på gatan precis. Men smaken är ju som baken ,delad :tungan

Mattias skrev:

-PLM- floodi Kay Kitties mattsson Neb Jones NSR Ok Jin Chun Sweet Angel zoddri Azzurro Färnbo Macho Woman Miss_Orchidee oFFkeFF Trango_B UrbanTiger Huck Jax Lg Majoren majtii morlock Ninjaboy NoicE Ronin spik Tysken Want a R1

Va bra! Jag som prexist skulle fråga.

Mattias skrev:

:rofl

Kay skrev:

:fakta:

Bifogat

• rich guy.jpg
    rich guy.jpg
    62.5 KB · Visningar: 404
Jag har röstat och måste erkänna att jag tycker att Rossi e snygg, han ser bra ut och han har faktiskt blivit snyggare med åren då han har mognat. När han var en liten pojke såg han faktiskt ut som en apa ibland men inte alls nu.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman