Är man rutten o sitta hemma ensam?

Samma här, är nästan lite småsur... Får nästa ta und ringa lite kompisar del Estocolmo.

Jag har inte ens möjligheten att få komma ut ikväll, sitter på jobbet till 16. 00 imorgon :huvet

Så då tänkte man att, ja vad fan, det är väl alltid någon som ska ut imorgon också så att man får ut och :fyllisar lite, men inte då. ALLA har lämnat "stan/byn"!!!
Får väl trösta mig med lite hojåkning :yoparty

Jag sitter oxå ensam hemma. Ska bara ta det lugnt ikväll. Kolla på tv och äta lite mat...
Skulle ha träffat en kompis ikväll. För en fika och lite skitprat... Men som vanlig så orkade hon inte. :död
Så hon får väl sova ist då. Jag bryr mig orkar inte bry mig längre...
Tappade iaf sugen för att göra nåt... :mad:

Hoppas att alla får en riktigt skojjig kväll! :fyllisar

// Lena

Aratron skrev:
Datafylla sen puben :tummenupp

Det måste vara många som gör liknande, hur kan man annars förklara att 200 personer surfar SH just nu, i det här vädret!!??

Skämmes ta mig fan :tungan

NakenBandit skrev:
Det måste vara många som gör liknande, hur kan man annars förklara att 200 personer surfar SH just nu, i det här vädret!!??

Skämmes ta mig fan :tungan

haha nja riktigt så tragiskt är det faktigst inte, kom precis hem o öppnade en öl innan jag hoppade in i duschen, nu bär det av ut i parken för att möta upp folk! :)

för den som inte intagit alkohol så är ju vägarna relativt trafikfri just nu... :7peta

Aratron skrev:
för den som inte intagit alkohol så är ju vägarna relativt trafikfri just nu... :7peta
Desto större risk än i vanliga fall, att möta ett rattfyllo på fel sida av vägen :död

..ha det i åtanke ni som drar ut å åker..

Aratron skrev:
Datafylla sen puben :tummenupp

I holla dat...

Börjar minsann bli lite dragen nu... Oj oj...

Vänner, vaffan... Dom är ju nånstans med familjen+flickvän och myser... Fuck em all... :mad:

"Vad ska du göra på Midsommar" har man ju hört ett par ggr...
Frågan är: Vad fan ska man egentligen göra på midsommar??? Egen båt eller lantställe vid vattnet verkar vara en förutsättning för att genomlida denna helg :confused:

Tysken skrev:
"Vad ska du göra på Midsommar" har man ju hört ett par ggr...
Frågan är: Vad fan ska man egentligen göra på midsommar??? Egen båt eller lantställe vid vattnet verkar vara en förutsättning för att genomlida denna helg :confused:
Sånt är överreklamerat, drick sprit i stället bara:lol

Tyvärr saknar jag den varan.

Silwer skrev:
Sånt är överreklamerat, drick sprit i stället bara:lol

Tyvärr saknar jag den varan.

Jag kompenserar med sprit, har du ingen sådan??? Överlever du ändå?

:banana Jag jobbar och är mycke nöjd med det...jag ser de positiva i de negativa...jag tjänar pengar när alla andra gör av med dom :tungan :banana :banana

Midsommar var roligare som barn när man var med i folkdanslaget i byn :lol

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...