Tjena, jag vill veta om någon här är bra på att skriva artiklar och förstås även är kunnig inom RR?
Tänkte bygga ut artiklarna på undersidan Roadracing:
http://www.sporthoj.com/roadracing/
Söker t.ex artiklar om:
* Hur man tar licensen
* Utrustning, säkerhetsaspekter
* Installation av kraschkåpor
* Artikel som stegvis berättar om sätt att förbättra sin körning
* Träna eller tävla? (med lut mot att träna före man tävlar, men ta upp det positiva med båda)
* Kostnad att rejsa. Enkel uppställning för att blotta den egentliga kostnaden att rejsa.
Någon som vill hjälpa till? Vore mycket uppskattat.
Jag kan ej erbjuda någon ersättning för sådana här mindre artiklar.
Fast bygger det på, och du lägger ner många timmar som du anser dig vilja ha betalt för så får vi diskutera det.
credit ges iaf med ditt namn på artikeln.
//EDIT!! Vill oxå säga att jag även önskar artiklar för övriga sajten inriktad på gatåkning. Är just nu bara obestämd vad det gäller ämnen och hur det ska struktureras upp. Får inte bli för mycket RR heller... även fast Sporthoj på sätt och vis = RR i slutändan...
Tänkte bygga ut artiklarna på undersidan Roadracing:
http://www.sporthoj.com/roadracing/
Söker t.ex artiklar om:
* Hur man tar licensen
* Utrustning, säkerhetsaspekter
* Installation av kraschkåpor
* Artikel som stegvis berättar om sätt att förbättra sin körning
* Träna eller tävla? (med lut mot att träna före man tävlar, men ta upp det positiva med båda)
* Kostnad att rejsa. Enkel uppställning för att blotta den egentliga kostnaden att rejsa.
Någon som vill hjälpa till? Vore mycket uppskattat.
Jag kan ej erbjuda någon ersättning för sådana här mindre artiklar.
Fast bygger det på, och du lägger ner många timmar som du anser dig vilja ha betalt för så får vi diskutera det.
credit ges iaf med ditt namn på artikeln.
//EDIT!! Vill oxå säga att jag även önskar artiklar för övriga sajten inriktad på gatåkning. Är just nu bara obestämd vad det gäller ämnen och hur det ska struktureras upp. Får inte bli för mycket RR heller... även fast Sporthoj på sätt och vis = RR i slutändan...
Last edited:

Har tyvärr inte tid för närvarande. När behöver du ha dem?