Är du bättre att köra än genomsnittet? (POLL)

Är du bättre än genomsnittet på att köra hoj?

• Antal röstningar
    0

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Ja, är du det, kör du säkrare och snabbare än genomsnittet av hojåkarna?

Om majoriteten tycker sig vara bättre än genomsnittet, vad är då genomsnittet? :va

är ung och dum så....föga troligt.

egentligen borde man separera frågorna? eller e det en kuggfråga?
Om vi pratar om allmän väg, motsäger de två varandra lite? eller kanske bara är jag...?

Vi måste ju ansvara för en väldigt liten del av de som åker motorcykel, så gäller frågan sporthojjare eller alla förare?

Nog för att man är rätt risig, men nog tror jag att man är bättre än genomsnittet ifall man räknar alla hojåkare.

Edit* Fast å andra sidan är det väl skillnad på en bra förare och en skicklig förare... Hålla sig efter regler är man nog sämre än genomsnittet på :)

nej, skulle knappast tro att jag är, har mycket kvar att lära.
även om jag har viss vana efter 8 år på motocrossbana så har jag endast 2 säsånger på hoj i trafiken. har bara börjat att lära...

OlleR skrev:
Vi måste ju ansvara för en väldigt liten del av de som åker motorcykel, så gäller frågan sporthojjare eller alla förare?

Nog för att man är rätt risig, men nog tror jag att man är bättre än genomsnittet ifall man räknar alla hojåkare.

Edit* Fast å andra sidan är det väl skillnad på en bra förare och en skicklig förare... Hålla sig efter regler är man nog sämre än genomsnittet på :)

Öööhhh, man håller sig inte till reglerna med din hoj ;)

Jag kör bättre än genomsnittet! Krockade faktsikt inte i år :banana

kajlyl skrev:
snabbbare todoligen, säkrare? knappast...

Laga min dator. Jag behöver XP-skivan och bränna ut det jag vill spara. Jag har inte XP-skivan o jag bor nästan granne med dig nu :Bugar

Nope jag kör inte säkrare än genomsnittet.
Jag kör för fort. Jag gillar att köra fortare.
Jag gör tappra försök på wheelis och någon litet stopi...

Så jag kör absolut inte säkrare en genomsnittet.

Om jag sedan anser mig vara en bättre förare än genomsnittet det låter jag andra bedöma,
Jag kör på det sätt jag finner roligt...
Men visst det kräver ju endel erfarenhet för att åka ifrån mig på bulten... Men jag hävdar på det bestämdaste att jag inte är en säkrare förare en dem jag åker ifrån på samma vägsträcka...

stoffer skrev:
Ja, är du det, kör du säkrare och snabbare än genomsnittet av hojåkarna?

Säkrare.......ja , jag tror det efter 11 år i tradaren.
Snabbare........Nej , Knappast troligt

NÄSTAN en omöjlighet att kombinera dom två parametrarna.

Ja jag måste nog köra bättre än genomsnittet, i allafall om man kollar försäkringsbolagens statestik. Jag e oftast en av dom som kör fortast när jag e ute men har endå inte kraschat efter tre sommrar på R1an. Trygghansa sa väl att 50% av deras R1or kraschades under en sommar, så då måste jag ju va bättre än genomsnittet.

Man får la ha i bakhuvet att det finns många många hojåkare i Sverige som inte kör sina hojar speciellt mycket. De riskerar ju inte att krascha om de inte kör, men de blir ju inte bättre förare heller. :rolleyes:

Själv e ju alltid bäste dräng, jag tycker ALLTID att alla satsar mycket mer än jag... Men jag e ABSOLUT ingen duktig förare..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti