Är detta konst eller bara äckligt?

Jag tycker att det är osmakligt.. Typ som att kleta in ansiktet med bajs, kalla det för konst och tycka att det är vackert.

:hihi
Undrar just hur många som vill se ett riktigt blodbad när de sett utställningen.
Det är härligt att folk är engagerade i frågor som berör dem, det är tragiskt att man inte kan lyfta blicken från (eller till i detta fall :lol) sin egen navel.

:hihi
Undrar just hur många som vill se ett riktigt blodbad när de sett utställningen.
Det är härligt att folk är engagerade i frågor som berör dem, det är tragiskt att man inte kan lyfta blicken från (eller till i detta fall :lol) sin egen navel.

Tänkte att vi skulle gå i helgen. :D

Något svin hade hyrt ett galleri i Vasastan nyligen och ställt ut typ skyltdockor med uppfläkta kön, stora hål som i sann genusanda gapade tomt.

Det mesta kan vara konst...men jag förväntar mig nog att det skall krävas ett visst mått av skicklighet för att nå fram till ett färdigt verk, vem som helst skall inte kunna göra det!
Men kanske mest väsentligt...om första frågan man tänker på är varför?, så är det sannolikt inte konst.
Har man sen även en känsla av det där skulle jag också kunnat gjort och igen ställer frågan varför har man konstaterat att det inte är vare sig svårt nog eller tillräckligt meningsfullt, för att vara konst.

Det är sånt här som gör att "feminister" har så svårt att bli tagna på allvar. :D

Back