Är det sol/badväder idag?

Är det badväder idag?

• Antal röstningar
    0

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Om det nu är det, vart åker du och badar?

Jag funderar på att dra mig ner mot Smitten/askimsbadet.

EDIT: nu blev det molnigt. Bajs oxå :huvet

Last edited:
Mark skrev:
2240363 Om det nu är det, vart åker du och badar?

Jag funderar på att dra mig ner mot Smitten/askimsbadet.

EDIT: nu blev det molnigt. Bajs oxå :huvet

Alldeles för kallt än, 20 grader i vattnet får det allt vara innan jag badar.

Jag lider av traumatiska minnen från simskolan när frökanrna stod i vadarstövlar och beordrade simning i 14-gradigt vatten :näsblod

mmm... bada.....
nej, har inga badvänner, ingen bikini och inte en aning om vart man badar bäst så här tidigt på sommaren. Blir till o sola topless på balkongen istället.

Mcbrud skrev:
2240563 mmm... bada.....
nej, har inga badvänner, ingen bikini och inte en aning om vart man badar bäst så här tidigt på sommaren. Blir till o sola topless på balkongen istället.

Skit i bikinin, jag vet en perfekt plats å ställer upp som badvänn!! :tuttar :rolleyes:

blir väl Kåsjön när det är dags att bada men inte än på ett tag inte....brrrrr :gnissla

Mcbrud skrev:
2240710 :va vet inte... någon mer som är på då? :P
Jag kan tänka mig att åka och bada. Fast då får du allt ha bikini eller baddräkt med dig :rodnar

Askimsviken är långgrund och brukar hålla en jämn temp. på 37 grader lite längre in på sommaren. Det är nog vet varmaste alternativet om man ska hålla till vid havet (som jag föredrar).

Jag tog ett snabbt dopp vid Askimsbadet i söndags. Det var tydligen bara 14 grader enligt en skylt vid expeditionen där, och man blev la inte sugen på att vara i sådär jättelänge, men fullt badbart var det i alla fall. :)

sharpedge skrev:
2241237 Lugnt, tar med dig på nattbad :D

bra! fast jag kom på att jag nog får ta och bli lite friskare först... varit sjukskriven nu i fyra dagar på grund av denna envetna förkylningen.

Mcbrud skrev:
2241278 bra! fast jag kom på att jag nog får ta och bli lite friskare först... varit sjukskriven nu i fyra dagar på grund av denna envetna förkylningen.

Därför du ser så ledsen ut på din avatar?

Rash skrev:
2241284 Därför du ser så ledsen ut på din avatar?

nej, sitter bara och koncentrerar mig. Förra sommaren och jag satt och räknade lite på räkningar m.m. ser väl inte lessen ut?!! :confused:

Mcbrud skrev:
2241433 nej, sitter bara och koncentrerar mig. Förra sommaren och jag satt och räknade lite på räkningar m.m. ser väl inte lessen ut?!! :confused:

Jag tycker att du ser sårad ut. Kanske av alla räkningar?

Antar att meningen med avataren var att ha en "avatar a la konst"? Gillar bilden faktiskt. Bra fotograf :tummenupp

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna