Är det någon som har...

Nemesis

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
ZX6R -07
...köpt prylar från www.revlimiterracing.com (USA)??

Beställde en PCUSBIII av dom för två veckor sedan som inte har kommit än, jag fick ingen totalkostnad på de jag beställde utan de bara drog pengarna från kontot och det bästa är att de har dragit för mycket $$$ från VISA kortet :kocko
Vill bara höra mig för om det är fler här på SH som har samma erfarenhet av www.revlimiterracing.com ???

Leverans från USA brukar ta mellan 1-2 veckor tror jag, men har dom dragit fel summa på ditt visakort så är det bara att säga till att dom ska fixa det. Gör dom inte det så är det väl bara att bestrida uttaget (till visa) och då får du pengarna tillbaka och dom åker på en saftig avgift. Har jag för mig..

Nemesis skrev:
...köpt prylar från www.revlimiterracing.com (USA)??

Beställde en PCUSBIII av dom för två veckor sedan som inte har kommit än, jag fick ingen totalkostnad på de jag beställde utan de bara drog pengarna från kontot och det bästa är att de har dragit för mycket $$$ från VISA kortet :kocko
Vill bara höra mig för om det är fler här på SH som har samma erfarenhet av www.revlimiterracing.com ???

Står det bara som reserverat belopp, eller är det slutgiltigt draget från kontot? Dom brukar reservera lite extra för att försäkra sig om att pengar finns. Men i slutändan dras bara den ursprungliga summan.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien