Är det för komplicerat att anmäla sej i ERF?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Eller varför är det endast 4 anmälda lag till nästa race? Ska ni vara med eller sitta hemma och grina? Anmäl er isåfall!

Jag har redan sagt till Sugo att anmäla #63 RRR till NEC, men du vet hur Sugo är, jag får på han igen :huvet

----> www.erf.nu på en gång Sugo <----

Alla serianmälda lag är ju anmälda per automatik?
Betalning senast 3/9 och avanmälan senast 5/9.
Då kan man likväl vänta med anmälningsavgiften till månadsskiftet när ändå alla andra räkningar ska betalas.

Så, som svar på din fråga, nope. :)

Alla serianmälda lag är ju anmälda per automatik?
Betalning senast 3/9 och avanmälan senast 5/9.
Då kan man likväl vänta med anmälningsavgiften till månadsskiftet när ändå alla andra räkningar ska betalas.

Så, som svar på din fråga, nope. :)

Eller så kunde man betala i tid så att arrangören vet om det blir nåt race öht. Avanmälan har denna säsong varit katastrofal.

Känns som att många väntar till löning. Kanske bäst att arrangören håller ut tills dess iallafall. Så fort lönen sitter på kontot på måndag så kommer iallafall min avgift ramla in för SP

Eller så kunde man betala i tid så att arrangören vet om det blir nåt race öht. Avanmälan har denna säsong varit katastrofal.
Låter inte roligt men problemet löses ju enkelt genom att tidigarelägga sista betalnings- och avanmälningsdatum. #97 M.A.M kommer till REC iallafall! :yoparty

Känns som att många väntar till löning. Kanske bäst att arrangören håller ut tills dess iallafall. Så fort lönen sitter på kontot på måndag så kommer iallafall min avgift ramla in för SP
Tror precis som du att detta är anledningen just denna gången

Last edited:
Endast en handfull anmälda i NEC/REC samt två i Bott, nada i 250SP? vad händer?

jag har inte bestämt mig om jag ska köra bott eller sm på gelleråsen ännu. det kliar ju att ta hem bott (räcker med att ta sig in topp 10).

sm dock ger mig lite mer utveckling just nu för att köra just... snabbare.

samt så är helgens upplägg lite skevt med ett pass på lördagen o 3 på söndagen. funderar iaf att skippa lördagen helt o bara köra söndagen. om det blir knutstorp iaf.

Semestrar och ont om pengar, vänta till löning som alicia skrev?
Sen krockar väl knutstorp även med sm/so i karlskoga?
Enligt den allvetande ERF Guden Humlan är det bara en eller två handfulla SO förare som kör NEC/REC, Bott och 250 Dam kör inte SO.

Pengar är isf den mer troliga orsaken, håller tummarna att Brånalt får många anmälningar denna vecka.

SUGO VAKNA NU :mad:

Enligt den allvetande ERF Guden Humlan är det bara en eller två handfulla SO förare som kör NEC/REC, Bott och 250 Dam kör inte SO.

Pengar är isf den mer troliga orsaken, håller tummarna att Brånalt får många anmälningar denna vecka.

Vi kan trösta ERF-Guden med att #129 kommer iallafall. Blir nog kanon, alla i teamet har ju sett banan på bild iallafall. :yoparty

/Urban #129 i W(REC)K.

Tror du får vänta tills på måndag innan anmälningarna börjar trilla in. Sista betalningsdag är den 3/9.
Vet att #97 MAM kommer, EA Racing #26 lär också dyka upp i REC. Misstänker att Atletic Endurance också är sugna.

Då jag har blivit degraderad till REC denna tävlingen så har jag blivit tillfälligt värvad av #2 Stiff Nipple Racing:yoparty . Bara teamnamnet gjorde att jag genast tackade ja:näsblod

Målet för helgen blir att slå #129 teskedspojkarna

Listan såg likadan ut inför gelleråsen rec men där dök upp runt 30 tiiim, folk är dåliga på att anmäla sig i tid vilket gör att listorna inte uppdateras inför racet.

Då jag har blivit degraderad till REC denna tävlingen så har jag blivit tillfälligt värvad av #2 Stiff Nipple Racing:yoparty . Bara teamnamnet gjorde att jag genast tackade ja:näsblod

Målet för helgen blir att slå #129 teskedspojkarna

Stiff Nipple Racing :tuttar

Hur kan det gå fel med en avdankad NEC och en före detta jagälskaramerikanskgjutjärnteknologi.....?

/Urban

Listan såg likadan ut inför gelleråsen rec men där dök upp runt 30 tiiim, folk är dåliga på att anmäla sig i tid vilket gör att listorna inte uppdateras inför racet.

I tid är väl före den 3 september om man läser inbjudan?

D.v.s om Brånalt vill ha anmälningslistan klar tidigare så får han ju sätta sista betalningsdag tidigare.

I tid är väl före den 3 september om man läser inbjudan?

D.v.s om Brånalt vill ha anmälningslistan klar tidigare så får han ju sätta sista betalningsdag tidigare.

Ja än är det inte för sent, jag tog bara gelleråsen som ett exempel. Tror det var 10 anmälda enligt den listan men 30 dök upp :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman