Är denna ungen på riktigt??

Jo, lille Sungha är på riktigt. Ett as på att spela.

när man ser sådant , så funderar ,man först på dödsstraff , sen hur kass man sj är på o spela:gråta

ungen var ju grymt duktig, dock har han många timmar kvar till att bli någon som tommy emmanuel.

mycket imponerande!

Det var väll inget :D

Spana in den här GuitarHeroHjälten istället :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

[YOUTUBE-ID]KUzNcheoY6U[/YOUTUBE-ID]

För oss gamlingar som har provat på GH så är det sjukt imponerande :nicka

Hmmm.... klara faan varken det ena eller andra,
egentligen ett under att jag kan stå still utan att ramla :D

Vad fint..! Jag försöker lära mig spela gitarr, men intresset ligger kanske inte på topp. Men detta var ju lite pepp! :)

Vad fint..! Jag försöker lära mig spela gitarr, men intresset ligger kanske inte på topp. Men detta var ju lite pepp! :)

Jag har också försökt men halsen (?) på gitarren (brättet?) är för bred för min lilla tjejklena hand. Behöver smalare liksom..men alla säger att man msåte börja med nylonsträngad gitarr..så jag har gett upp

Jag skall inte uttala mig egentligen jag kan varken eller :bokstavskombination:näsblod

Jag håller på att utbilda mig till rockstjärna (Guitaheroskolan) och enligt min 6 åriga son så rockar jag rejält och kan nog bli rockstjärna om jag bara vill! :hihi

Jag har också försökt men halsen (?) på gitarren (brättet?) är för bred för min lilla tjejklena hand. Behöver smalare liksom..men alla säger att man msåte börja med nylonsträngad gitarr..så jag har gett upp

Men varför? Skaffa stålsträngat, gärna en halvaukustisk.... låter för jävla skönt å kul att få lite mer ljud än bara lådan...

Jag når inte heller över. Och jag tycker det gör fruktansvärt ont i fingrarna efter bara en liten stund!

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026