Är de försent?!?!?

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Gick nu in på karlskogas hemsida o ser att man måste anmäla sig 30 dagar innan tävling till scandinavian open. Stämmer de?
Är de försent o anmäla sig nu asså? :huvet:huvet :gråter

Sen deras anmälningsblankett står det nått om däcksponsorer och frågar hur många däck man ska köpa. Ska man lämna de blankt?
Hittade heller inte va avgiften var för anmälan:va

Hmm jefla skiiiiit....

Jag anmälde mig på roadracing.se. Plusgiro nr står i inbjudan på sidan. Har för mig att det stog hur mkt det kostade om man slantade för sent oxå

Jag anmälde mig på roadracing.se. Plusgiro nr står i inbjudan på sidan. Har för mig att det stog hur mkt det kostade om man slantade för sent oxå

Jag gick in där nu och anmälde mig till gälleråsen i september och mantorp.
Men åsen den 1 aug gick inte att anmäla sig till. Den knappen va borta där :näsblod:huvet
Så jag kolla gälleråsens hemsida o skrev ut deras anmälningpapper och skickar in det förhand per post.

Men deras jefla sida står ju på engelska o jag hajar inte allt där.
Me en avgift på 400 innan 1 april. o annars 600. Va e det för avgift?
Och hur ska man "märka" sin betalning?

Har även ringt gälleråsen men ingen svara. Går på nån telesvarare :huvet

Fan va less jag blir när jag e tvärrkass på datorer och fattar inte hur man ska göra. trodde de bara va o köra :rolleyes:

Men men hoppas jag får köra nu i slute på månaden :yoparty

Jag gick in där nu och anmälde mig till gälleråsen i september och mantorp.
Men åsen den 1 aug gick inte att anmäla sig till. Den knappen va borta där :näsblod:huvet
Så jag kolla gälleråsens hemsida o skrev ut deras anmälningpapper och skickar in det förhand per post.

Men deras jefla sida står ju på engelska o jag hajar inte allt där.
Me en avgift på 400 innan 1 april. o annars 600. Va e det för avgift?
Och hur ska man "märka" sin betalning?

Har även ringt gälleråsen men ingen svara. Går på nån telesvarare :huvet

Fan va less jag blir när jag e tvärrkass på datorer och fattar inte hur man ska göra. trodde de bara va o köra :rolleyes:

Men men hoppas jag får köra nu i slute på månaden :yoparty

Jag var också lite sen så jag skrev ut den och sedan scanade in den och mailade anmälan till dem och det var inga problem.

400kr kostar det att serieanmäla sig till SO om man betalar innan 1 April. Efter det kostar det 600kr. Man behöver inte vara serieanmäld, men man kan inte få prispengar eller resebidrag om man inte är serieanmäld. Tror att man inte kan ta del av klass sponsorerna om man inte är serieanmäld heller.

2200kr/tävling kostar det om man betalar in för alla tävlingar innan 1 April. 2400kr/tävling kostar det om man betalar minst 30 dagar innan race. Betalar man på plats kostar det 2600kr. Jag satte in 2600kr för att vara på den säkra sidan eftersom det var mindre än 30 dagar då jag anmälde och betalade.

Hoppas att du blev lite klokare :)

Kanon! Jätte tack för svaret!
Jag gjorde så att jag betala 2600 nu o så skickar jag in papperet me snigelpost imorgon.
Fan va kul de ska bli.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...