Äntligen!!!!!

morathomas

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2004
Hoj
GSXR1000T-03"såld" (R1-02 T-projekt) Wr450 -04
Fick blodad tand för ca 9 år sedan, hade då en FZR 1000-88. Sedan var det dax med barn, ingen båge mer det är alldeles för farlig sa gumman :7peta !!! Vinkade farväl med krokodiltårar på kinderna. Två barn kom, huset köptes, jobbet kom. Som substitut till min tunga högerhand inhandlades diverse leksaker såsom sportskotrar och dylikt. Men så en solig dag i förra veckan orkade inte gumman stå imot längre :Bugar , så nu finns ett st GIXXER 1000 av årsmodell 2002 stående i garaget. Säger bara en sak, det är SÅÅÅÅ skönt att vara tillbaka....... :yoparty

Ps någon som har en cuts som passar, fick inte med någon. DS

Tjena! Köpte du hojen privat? Om inte så ska du höra med handlaren om kutsen, för den ska ju följa med hojen när man köper den... följer med till Gixxern när den e ny iaf.

/Mattiaz

Tja...Mattias, tyvärr köpte den privat, han köpte den på auktion från någon konkursförvaltare....

Grattis! Måste känna grymt! Jag ska åter igen köra på vägen snart, varit över ett år sedan jag körde på gata. Saknar det väldigt mycket.

Swedie skrev:
Grattis! Måste känna grymt! Jag ska åter igen köra på vägen snart, varit över ett år sedan jag körde på gata. Saknar det väldigt mycket.

Har du hämtat hem den andra -04an från Tyskland alltså? :)

Man bara ryser..... gör inte saken bättre att det sitter skönsjungande system på moppen.........

Grattis! Måste vara en j-vla skillnad på en -88as FZR 1000, samt en -02 Gixxer 1000, om du nu minns hur den gamla harven var att köra.

//D

Välkommen!

Upplevde precis samma sak i våras, ny fin hoj efter ca 8 års uppehåll för familjebildning! Visst är det kul med en familj men inte samma sak som att åka hoj :D

loser skrev:
Grattis! Måste vara en j-vla skillnad på en -88as FZR 1000, samt en -02 Gixxer 1000, om du nu minns hur den gamla harven var att köra.

//D
Finns ingenting som är lika, förr kunde man vila rullen i botten, funkar inte på Gixxern :banana .... men fanns inte så mkt värre då....

sandstream skrev:
Välkommen!

Upplevde precis samma sak i våras, ny fin hoj efter ca 8 års uppehåll för familjebildning! Visst är det kul med en familj men inte samma sak som att åka hoj :D
Man bara ler.......

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...