Äntligen vår på väg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Våren är på väg
Sverige 15 mar 20:56

I början av nästa vecka kommer våren in från söder, det lovar SMHI. På måndag eller tisdag kommer varma vindar ända från Afrika och termometern kan stiga till tio grader.

Härligt va :yoparty

sporTlovEr skrev:
Våren är på väg

I början av nästa vecka kommer våren in från söder, det lovar SMHI. På måndag eller tisdag kommer varma vindar ända från Afrika och termometern kan stiga till tio grader.

Aj då :huvet sent ute, inte lätt bland alla kvicka sporthojsåkare :hihi

Aftonbladet, hmmm.... Vågar nog inte få för stora förhoppningar, de e så jobbigt när dom begravs under snö...

Vit Blade skrev:
Aftonbladet, hmmm.... Vågar nog inte få för stora förhoppningar, de e så jobbigt när dom begravs under snö...

Saxat från SMHI:

De kalla nordliga vindarna som dominerat i flera veckor och gett oss på många håll den kallaste inledningen på mars sedan 1987 byts nästa vecka ut mot varma vindar från Nordafrika. Redan i början av nästa vecka kommer landet täckas av betydligt varmare luft så att temperaturen kan nå över +10 på en del håll. Varm luft över kalla hav och snötäckta kalla marker innebär dock stor risk för dimma eller dimmoln som kan hålla ner temperaturen till endast ett fåtal plusgrader speciellt i områden med vindar från havet. Vi får således ett vårväder som kommer att skifta en hel del från plats till plats och eftersom det väntas västvindar är chansen till höga eftermiddagstemperaturer störst vid ostkusten, även Norrlandskusten.

Bengt Lindström.

Dock litar jag mer på www.dmi.dk (för oss skåningar)

Fasiken då... hjälper ju inte mig. Båda cyklarna är avreggade :mad:

sporTlovEr skrev:
Våren är på väg

von reisen skrev:
Hoppas det snöar två månader till... Hojen avställd och isärplockad... :huvet

Du va mig en riktig partybroms :tungan Det e bara att hoppas att SMHI inte skickar ut en glädje prognos, HOPPAS att den stämmer :Bugar (ber till väder gudarna)

när de snöade som satan här föär nån dag sedan så höll jag på att gå i bitar..
då va de nästan så man var mycket deprimerad

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...